Olen alkoholsti
Miten teillä on ilta mennyt ja mitä on lasiss a?
Miina
Kommentit (44)
Juomingit päällänsä mitään mahdollisuuksia mennä huomenna töihin ri ole
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä alkoholia, mutta olin kerran leikkauksessa sairaalassa ja samassa huoneessa oli ikäiseni nainen, joka itki ja valitti kovia tuskia koko ajan. Hoitajat kävivät kyllä katsomassa, mutta eivät antaneet mitään.
Lopulta tuli lääkärikin ja sanoi, että ei voida antaa mitään lääkettä, koska hänellä on terminaalimaksa. Eli maksa oli lopussa.
Miehensä kävi ja tältä rukoili olutta, jota ei saanut.
Tarkoitus ei ole pelotella, mutta tuntui kauhealta.
Terminaalivaiheen potilaalle ei muka annettu mitään kipulääkettä?
Vähän parempi provo ensi kerralla, toki hyvää varmaan tarkotit.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Raitistuminen kannattaa mutta onhan se alkuun helvetin tylsää.
Ikään kuin pääsisimme pois jostain josta emme koskaan pääse pois. Kännissä tai selvänä, me olemme aina täällä.
Olen juonut ttypailalta lähdöstä alkaen. Viiniä läninnä. Kaksi päivää vapaata ja pelkään että tilanne jatkuu sunnuntaina iltaan.
Join vain pari kaljaa, kun pitää huomenna mennä töihin.
Olen muushissa. Lapset isällään tämän viikon.
N35
Vierailija kirjoitti:
Miten niin alkuun? Vuoden ollut raittiina ja tylsää on edelleen. Miehetkään ei lähde treffeille kun en juo. Haukotus.
Tässä parvekkeella aamuröökilla veressä jonkin verran eilisiä mietin että pullo on hyvä ystävä !
Vierailija kirjoitti:
Toivon teille kaikkea hyvää. En pysty täydllisyyteen ja olen totutellut siihen että alkohlismi on osa minua.
N34
Freudilaiset lipsahdukset:
Et pysty kirjoittamaan sanoja alkoholisti ja täydellinen.
Ei tarvitse olla täydellinen. Hakeudu Minnesota-hoitoon tms ja saa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin pääsisimme pois jostain josta emme koskaan pääse pois. Kännissä tai selvänä, me olemme aina täällä.
Avain on opetella aidosti nauttimaan täällä olemisesta. Se on mahdollista avun kanssa.
Elämäni muttui paljon helpommaksi kun en enää pitänyt alkoholismia sairautena enkä vikana. Se on vain ominaisuus "feature" minussa ja kuuluu asiaan.
Niin joo ja kiljua lasissa, illalla vodkaa kun lapset käy nukkumaan.
M45
On se ikävä tauti, kun ei juo kaipaa sitä ja, kun juo, niin inhoaa sitä.
Olen vaihtanut joka päiväisen juomisen muutamien päivän selviin päiviin ja sitten on taas korkki auki, yhden illan juttuun.
Ehkä pääsen joskus siitä eroon kokonaan.
Olen juonut noin 15 vuotta päivittäin (ennen tätä kokeilua), mutta yllätävää, että sisä elin arvot normissa, sopiikohan viina siis mulle 😂😘
Maksaa paljon maksaa paljon kuluttaa.
Asuntoni on tunkkainen ja tyhjiä pulloja on viemättä en jaksa ajatella koko asiaa. Olen tyytynyt kohtslooni.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sIikutan töistä. En pysty lopettamaan juomista nyt. Kohtalotvereira?
Täällä. Joskus pystyy lopettaa, tulee jotenkin mitta täyteen. Tulee semmonen ihme paskakänni: Vatsa turvottaa, naama pöhöttää ja henkeä ahistaa, eikä kivaa humalatilaa tule vaikka kuinka väkisin yrittää juoda. Joskus taas ei pysty lopettaa. Joskus kun se jää niin sanotusti "vaihde silmään" niin ei sitä mikään muuta, ei työt ei velvollisuudet. Se loppuu vasta tuohon paskakänniin ja sitä v*tutuksissaan kaataa loput viemäriin ja vannoo taas kerran, että nyt loppu. Kunnes siitä tokenee ja menee päivä pari, ehkä viikko, ja taas mennään.
Sorry mun ääliö huumorintaju, mutta tulee mieleen ne mainokset: kuinkas se teidän ryyppääminen sujuu?
Huomenna sIikutan töistä. En pysty lopettamaan juomista nyt. Kohtalotvereira?