Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Samuli Putro sanoi että :Suomen

Vierailija
29.04.2023 |

kirkoissa ( tietty ev. lut.)ei puhuta tarpeeksi kaikki ihmiset hyväksyvää puhetta? Siis en nyt sanatarkasti muista mutta jotenkin noin. Samuli oli jossain Ylen hartaudessa papin kanssa jutskaamassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista, että Suomen ev.lut. kirkkoa arvostellaan säännöllisesti ties mistä. Se on kuitenkin arvomaailmaltaan varmaan yksi maailman liberaaleimmista kirkoista. Katolisissa ja ortodoksisessa kirkossa ei tunneta edes naispappeja homopareista puhumattakaan. Itse en kuulu mihinkään kirkkoon, mutta silti ihmettelen tätä.

Vierailija
2/3 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omituista, että Suomen ev.lut. kirkkoa arvostellaan säännöllisesti ties mistä. Se on kuitenkin arvomaailmaltaan varmaan yksi maailman liberaaleimmista kirkoista. Katolisissa ja ortodoksisessa kirkossa ei tunneta edes naispappeja homopareista puhumattakaan. Itse en kuulu mihinkään kirkkoon, mutta silti ihmettelen tätä.

Ev.lutissa on useampi tiukka lahko, jotka puhuvat ikään kuin edustaisivat koko ev.lut. kirkkoa. Itse en haluaisi kuulua yhteenkään noista lahkoista, vaikka ev.lut. kirkkoon kuulunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi suhtautuuarmollisesti homoseksuaalisuuteen

https://yle.fi/a/3-11606321