Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko joku oikeasti kuntosalitreenaamisesta?

Vierailija
29.04.2023 |

Olen treenannut 20 vuotta tavoitteellisesti ja kroppani näyttääkin siltä. En silti tosiaan nauti siitä touhusta mitenkään erityisesti mutta se on välttämätön toimi jos haluan näyttää tietynlaiselta. Somesta näkee päivittäin näitä salipostauksia my happy place ym. paskaa joihin en tosiaan voi yhtyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka harrastaa liikuntaa säännöllisesti - tietää että se ei ole aina kivaa. Niinkuin ei mikään muukaan aina ole.

Vierailija
2/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin siitä. Sitten sali lopetettiin ja pitkä harrastus loppui. Yritin käydä toisella salilla, mutta se oli luotaantyöntävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään... Tosin en treenaa joka kerta veren maku suussa, vaan fiiliksen mukaan.

Vierailija
4/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee tosiaan syystä miksi käy. Jos syynä on se että täytyy näyttää tietynlaiselle ja homma pyörii sen ympärillä, tuntuu se erilaiselle kun sellaiselle joka käy esim terveyssyistä ja saa apua kehonvaivoihin.

Vierailija
5/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Se on hieno tunne, kun saa taas vähän enemmän nostettua tai muutaman toiston enemmän. Mutta minä en käykään siellä ulkonäkösyistä, siinä ehkä se ero.

Vierailija
6/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä. En treenaa verenmaku suussa ja tavoittele tiettyä kroppaa. Käyn koska se kuntouttaa ja tuo vaihtelua liikkumiseen .

Vierailija
7/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nautin.

Vierailija
8/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran, kun aika tuhti täti juoksi kauheaa vauhtia juoksumatolla. Mietin, miten se on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi