Mies hölmöilee humalassa
Meillä on ihan toimiva avioliitto, vakituiset työt, kolme lasta ja omakotitalo. Mieheni ei juo kovin usein, mutta kun juo, aina sattuu ja tapahtuu.
Eilen hän oli ystävänsä varpajaisissa ja lopputulemana murtunut solisluu ja hajonnut polkupyörä. Olen valvonut koko yön, kun hän on ollut päivystyksessä.
Suututtaa ja harmittaa nämä ylilyönnit, vaikka niitä ei tapahdukaan kuin n. 2 kertaa vuodessa. Mutta luokittelen tämän silti ongelmaksi kun ei osaa juoda niin ettei telo itseään. Juomattomuus ei tunnu olevan vaihtoehto, kun ei näiden sekoilujen välillä ikinä käytä alkoa.
Liioittelenko, vai olenko mielestänne kohtuuton jos haen avioeroa?
Kommentit (8)
Ehkä ap miehesi juo liian harvoin. Jos hän saisi ottaa vähän viiniä tai olutta viikonloppuisin, niin hän ei vetäisi överikännejä 2 kertaa vuodessa.
Parempi noin kuin, että teloo itsensä kerran viikossa tai kuukaudessa.
Ei kait taas ole porvoo-airlinesin vakiolentoja keralla vanukaiden? Ja anteeksi skeptisyyteni. Ja miehet AINA hölmöilee. Yksi ääliö lennätti leijaakin ukkosenilmalla todistaakseen, että se on sähköä. Fleming taisi kokeilla antibiooteja itseensä jne.
Onhan se huolestuttava tilanne, että miehesi on siellä tuhlaamassa verorahoja ihan turhaan, mutta en näe, että olisi vielä syy erota. Ellei itse ole asian suhteen täysin ehdoton vailla mitään joustovaraa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap miehesi juo liian harvoin. Jos hän saisi ottaa vähän viiniä tai olutta viikonloppuisin, niin hän ei vetäisi överikännejä 2 kertaa vuodessa.
Yritän itse kannustaa normaaliin alkoholinkäyttöön. Ruuan kanssa viiniä ja saunaolut silloin tällöin. Tämä ei kuitenkaan käy. Hän kieltäytyy tämmöisistä. Juo vain, jos saa vetää semmoiset kännit ettei muista mitään.
Mikä ihmeen mielisairaus saa naiset aina yrittämään hallita ja rajoittaa miehen elämää ja samaan aikaan kuitenkaan naiset ei suostu millään tapaa rajoittaa omaa toimintaa ja huomionhakua miehen takia