Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tuntemattomaan, en edes tiennyt, että voisin ihastua näin paljon.

Vierailija
29.04.2023 |

En ole ihastunut moneen vuoteen, ainakaan seitsemään ja nyt yhtäkkiä menin ja ihastuin mieheen, jonka näin yhtenä kertana töissä enkä edes tiedä hänen nimeään! Tämä tuli ihan puskista, tämä tunneraktio. Nyt en ole muuta voinutkaan ajatella kuin tätä miestä. Olen 27-vuotias ja ihastunut kuin teinityttö, ihan nolottaa. Huoh. :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnereaktio* siis :) En näköjään osaa enää kirjoittaakkaan!

-Ap

Vierailija
2/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, muhun ei ne naiset vaan ihastu, ei nii ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kevät ja lämpö teettää

Vierailija
4/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiotko jäädä haikailemaan vai teetkö asialle jotain? 

Vierailija
5/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan nää häntä enää :/ Tilaisuus oli ja meni, mutta en tarttunut siihen ja nyt voin vain velloa omissa maailmoissani. Tulin vain tänne purkamaan oloani.

-Ap

Vierailija
6/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan nää häntä enää :/ Tilaisuus oli ja meni, mutta en tarttunut siihen ja nyt voin vain velloa omissa maailmoissani. Tulin vain tänne purkamaan oloani.

-Ap

Pura vain! Hauska kuulla ihmisten ihastuksista. Itse ihastuin ensisilmäyksellä ja olen edelleen ihastunut, vaikka yritän kovasti olla olematta. Nainen

Vierailija
7/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Pura vain! Hauska kuulla ihmisten ihastuksista. Itse ihastuin ensisilmäyksellä ja olen edelleen ihastunut, vaikka yritän kovasti olla olematta. Nainen

Kiitos :) Tämä tunne on aivan ihana, mutta samalla todella hermoja raastava :D En olisi koskaan voinut kuvitella, että en haluaisi viettää viikonloppua, haluan töihin toiveena, JOS sittenkin vielä näkisin hänet, vaikka järki sanoo, että se on epätodennäköistä :)

-Ap

Vierailija
8/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kiitos :) Tämä tunne on aivan ihana, mutta samalla todella hermoja raastava :D En olisi koskaan voinut kuvitella, että en haluaisi viettää viikonloppua, haluan töihin toiveena, JOS sittenkin vielä näkisin hänet, vaikka järki sanoo, että se on epätodennäköistä :)

-Ap

No mitä teet, jos törmäätte vielä? Nainen

Vierailija
9/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Tahdon kysyä hänen nimeään.

-Ap

Vierailija
10/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
11/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Olen vaan mies. Toivottavasti vielä nähdään. Eihän sitä tunteilleen mitään voi. Sellaistahan se ihastuminen on...

Vierailija
12/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä? T. N27

Vierailija
13/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisipa oma ihastukseni näin minusta. Toki hänellä on numeroni, muttei olla kuukausiin nähty. :-(

Vierailija
14/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, mistäpäin Ap olet?

Vierailija
15/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette kaipailijat?

Vierailija
16/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Tahdon kysyä hänen nimeään.

-Ap

Kysy puhelinnumero samalla, ettei taas ala kaduttaa ;-)

Vierailija
17/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänestä lisää!

Vierailija
18/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varattu?

Vierailija
19/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosi sitten keväällä täysin sama tilanne. Näin aivan ihanan tuntemattoman miehen ja ihastuin välittömästi, mikä ei ole yhtään mun tapaista. En ole nähnyt häntä sen koommin mutta edelleen välillä hän tupsahtaa mieleeni. Olen ajatellut jossain vaiheessa mennä tinderiin etsimään häntä, tosin sekin on siitä hankalaa, etten edes tiedä missä hän asuu. Varmuudella ainakin eri kaupungissa kuin minä. Sen tiedän että jokin linkki hänellä on erääseen pikkukylään, mutta ei se kauheasti auta asiaa.

Vierailija
20/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko kaupan kassa tms. ja mies oli asiakas? Vai onko hän joku yhteistyökumppani töistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan