Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako kukaan tässä jutussa Maijalla päällä olevaa takkia? Mikä merkki, mistä saa???

Vierailija
28.04.2023 |

Tämä Maijan päällä oleva takki/neuletakki on kivan näköinen, mikä merkki, mistä saa, ja paljon maksaa???

https://www.is.fi/viihde/art-2000009535991.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kuvakaappauksen ja laitoin käänteiseen kuvahakuun. Kyseessä on papudesignin LONG-neuletakki.

Ole hyvä. Ensi kerralla osaat itse.

Vierailija
2/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei long vaan emotions, korjaan

https://papudesign.fi/products/long-cardigan-emotions-women-black-clay

Tässä lisäksi linkki. Olen tänään hyvällä tuulella näköjään. T.1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on käänteinen kuvahaku?

Vierailija
4/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kuvakaappauksen ja laitoin käänteiseen kuvahakuun. Kyseessä on papudesignin LONG-neuletakki.

Ole hyvä. Ensi kerralla osaat itse.

Kiitos. En osaa tehdä mitään käänteistä kuvahakua.. ainakaan vielä

Vierailija
5/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aivan pulassa lähitulevaisuudessa, jos ymmärrys- ja taitotaso jää silleen miten se on nyt. Teidän on opeteltava googlaamaan asioita, pysykää ajassa edes jotenkin mukana. Kehittäkää sellainen mentaliteetti että yritätte ensin pärjätä itse, ettekä roikkuisi toisten ihmisten viitseliäisyyden varassa.

Tuollaiset helposti googletettavat kyselyt (mitä on käänteinen kuvahaku?) on suorastaan tökeröä käytöstä ja toisten energian ja ajan aliarvostamista.

Terveisin millenniaali

Vierailija
6/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette aivan pulassa lähitulevaisuudessa, jos ymmärrys- ja taitotaso jää silleen miten se on nyt. Teidän on opeteltava googlaamaan asioita, pysykää ajassa edes jotenkin mukana. Kehittäkää sellainen mentaliteetti että yritätte ensin pärjätä itse, ettekä roikkuisi toisten ihmisten viitseliäisyyden varassa.

Tuollaiset helposti googletettavat kyselyt (mitä on käänteinen kuvahaku?) on suorastaan tökeröä käytöstä ja toisten energian ja ajan aliarvostamista.

Terveisin millenniaali

Olet ehkä kehittynyt tietotekniikassa, mutta ihmisenä raakile. Ole hyvä neuvosta, voit kehittää inhimillisyyttä vaikkapa sairaalan saatto-osaston vapaaehtoisena.

Vierailija
7/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin millenniaali

Olet ehkä kehittynyt tietotekniikassa, mutta ihmisenä raakile. Ole hyvä neuvosta, voit kehittää inhimillisyyttä vaikkapa sairaalan saatto-osaston vapaaehtoisena.

Kannattaa ottaa neuvoni hyvällä eikä loukkaantua turhaan. Voit kiittää minua myöhemmin kun ikätoverisi menevät kaiken maailman huijauksiin, lukitsevat itsensä ulos kodeistaan ja joutuvat jonottelemaan tuntikausia elektronisten kodinkoneiden neuvontapuhelimiin. Ja tietenkin pelkäävät kaikkea kun eivät ymmärrä.

Vierailija
8/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuommoinen loimi, taitaa siinä olla jotain vikaa, kun on noin halpa.

Vierailija
9/9 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuntikausia elektronisten kodinkoneiden neuvontapuhelimiin. Ja tietenkin pelkäävät kaikkea kun eivät ymmärrä.

Niinpä niin joo just! Ihme lokkeja, ei viitsitä yhtään yrittää! En ehtinyt tehdä hakua kun olito laittanut vastauksen, just tulin tähän.

Ja hei joo...en ole nuori, olen iki-nuori, 69v ja osaan tehdä kuvahaun ja käänteisen kuvahaun.

Just etin yhtä "Miestä" joka halusi muuttaa 20v nuoremman tuttuni luokse , jos hän lähettäisi ensin rahaa jotta mies saisi kultalaatikkonsa mukaan...

joo te vaan uskotte näitä sepittelijöitä hamaan tappiin jos ette opettele yksinkertaisia tietokonejuttuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan