Kalastaminen
Haluaisin tietää mikä ihmisiä kiinnostaa kalastamisessa niin paljon että kesäisin istuvat järven rannalla tuntitolkulla vaikka kalaa ei tulisi välttämättä ollenkaan? Omasta mielestäni on todella tylsää puuhaa eikä sen matojen käsitteleminenkään mitään mukavaa ole.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta niin mitä tuota ihmettelemään?
Kai sitä saa kysyä... eikös tämä ole keskustelupalsta
Ei siinä ole kyse pelkästä kalasta. Saa olla ulkona ja tilanteeseen liittyy jännitys ja yllätykset. Kaikessa kalastuksessa ei käytetä matoja...
Varmasti se tieto, että sieltä saattaa tulla jotain.
Minäkään en jaksa, mutta mieheni ja poikani kalastavat kyllä. He puolestaan ovat sanoneet, että eivät jaksaisi vastailla randomeille ihmisille keskustelupalstoilla , mitä minä puolestani jaksan ihan hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole kyse pelkästä kalasta. Saa olla ulkona ja tilanteeseen liittyy jännitys ja yllätykset. Kaikessa kalastuksessa ei käytetä matoja...
Aika pitkähermoinen saa kyllä olla jos kalastamisesta saa jotain jännitystä... minä olen kokeillut muutaman kerran enkä yli tunnin aikana saanut yhtäkään kalaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkähermoinen saa kyllä olla jos kalastamisesta saa jotain jännitystä... minä olen kokeillut muutaman kerran enkä yli tunnin aikana saanut yhtäkään kalaa...
Pitää myös hieman tietää miten kalat käyttäytyy. Kellonajoilla ja paikalla on suuri merkitys. Kalastuksessa oppii myös tämmöisiä asioita.
Jos ei kiinnosta niin mitä tuota ihmettelemään?