Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset ruokailutottumukset miesystävän kanssa

Vierailija
27.04.2023 |

Miesystävä syö kerran päivässä niin ähkyyn itsensä, että joutuu nukkumaan kahden tunnin päikkärit ruuan jälkeen. Itse syön 3-5 PIENTÄ ateriaa päivässä. Miesystävä jaksaa tästä mäkättää, että taasko se siellä jääkaapilla rapisuttelee. Luulee, että joka kerta syön saman määrän ruokaa kuin hän sillä yhdellä aterialla. Ei hahmota, että ihmisillä on eri ateriarytmejä ja jotkut haluavat syödä muutakin päivässä kuin kolme lautasellista pottuja ja kastiketta. Tämä kyttääminen on nyt johtanut siihen, että huomaan syöväni "salaa" silloin, kun miesystävä ei ole läsnä. Ja tällöin syön hiilarimättöä. Söin salaa lapsena herkkuja omilla rahoilla, koska lapsuudenkodissa oli tiukat säännöt, mitä sai syödä, herkkuja vaan lomilla. Olen sanonut usein miesystävälle, että minua ahdistaa hänen kyyläys syömisistäni, varsinkin, kun olen nyt normaalipainossa. Olen myös sanonut, että kiinnittäisi enemmän huomiota syömiini annoskokoihin, kerran pitää keljuilla. Nyt välillä tuntuu, että pitää uhmailla kuin pikkulapsella ja rapisutella jääkaapilla sen lisäksi, että syön "salaa". Miten te muut syömishäiriöiset olette saaneet kuriin itsenne? Itse koen tuon 3-5 pientä ateriaa päivässä hyvänä itselleni, mutta tietyt moitteet ja kiellot lisää haluani syödä enemmän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kotona omaan tahtiin ja tapaa miestä muulloin kuin ruoka-aikoina. Oletan, että ette asu yhdessä, kun puhut miesystävästä.

Vierailija
2/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesi on kärpäsen surinaa hänen korvissaan, koska olet vain nainen. Muuta omaan asuntoon niin tilanteesi paranee kertaheitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies sinun etuasi ja hyvääsi mieti. Hän ei ole sinun (mielen)terveydellesi hyväksi. Arvosta itseäsi ja eroa.

Vierailija
4/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä nyt ensiksi se sika. Miksi olet sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa vain pahaa sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi