Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla paha ihminen

Vierailija
27.04.2023 |

Rikoksia en ole koskaan tehnyt. Enkä ole oikeita ihmisiä kohtaan epämiellyttävä, tai ainakin luulen niin. Kuitenkin ajattelen ihmisistä aina heti pahaa: joku on läski, toinen on ruma, yksi on tyhmä jne. En löydä ihmisten hyviä puolia.

Jos näenkin hyvän puolen, sen täytyy olla konkreettinen todiste, vaikkapa kaunis maalaus tai hyvin soitettu musiikkikappale. Mutta nämäkään asiat eivät saa minua pitämään heistä, vaan saavat minut kateelliseksi ja katkeraksi, että noin ruma/tyhmä osaa tuon ja minä en.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä, paha ihminen ei ikinä myönnä olevansa millään tavalla paha.

Vierailija
2/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että tämä asiallisuus on vain jotain kulissia ja kun niin vaan kuuluu olla. Mutta mielessäni ajattelen myös aika negatiivisesti kaikesta, enkä löydä positiivista muista ihmisistä. Käytökseni tuntuu usein vaan niin hiton teennäiseltä. Riitatilanteet on sellaisia missä tämä kulissi ei pidä ja se oma pahuus pääsee esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lähinnä pahansuopa.Googlaa sana.

Vierailija
4/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on. Mutta siitähän on lähinnä haittaa vain heille itselleen.

Sinäkin vihallasi muita kohtaan asetat itsellesi tietyt rajat, missä sinun tulee olla, jotta et olisi niin vastenmielinen yksilö.

Pahat ajatukset kääntyvät usein henkilöä itseään vastaan juurikin niin, että kun ajattelet jonkun olevan tyhmä tai ruma, päädyt lopulta ajattelemaan että muut ihmiset ajattelevat sinusta samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan