Miksi ne jotka väittää rakastavansa
harrastaa kuitenkin kaikenlaista salamyhkäistä ja tuntuu olevan myös kova tarve saada huomiota kaikilta. Törmäänkö jatkuvasti narsisteihin vai mitä tämä on.
Kommentit (8)
Ehkä haet itse samanaikaisesti huomiota tosi monelta ja se tulee sinusta jotenkin läpi?
Ei sanat, vaan teot.
Sanat on hämäystä, narsistit on paskanpuhujia.
Katso tekoja, usko omia havaintojasi.
Jos sinulla on huono maku ihmisten suhteen. Jos tunnet vetoa ihmisiin, jotka eivät osaa sitoutua.
Nykyään ihmiset ovat todella pinnallisia ja itse rakkaita, sellaisia "kilttejä" ihmisiä ei nykyään oikein arvostetaan, he myös ehkä ovat hieman ujoja tuomaan itseään esiin ja hakemaan seuraa..
Amazon audiblesta She ain't it. Miehille ja naisille sopiva kirja. Peruuta triali ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haet itse samanaikaisesti huomiota tosi monelta ja se tulee sinusta jotenkin läpi?
Mitä tällä käytännössä tarkoitat? Sitä ettei erinäisissä tilanteessa saisi keskustella vaan olla tekemisissä ainoastaan yhden ihmisen kanssa ja pyhittää kaiken aikansa hänen ajattelemiseensa? Tämän vaikutelmana olen saanut vaikka kyse olisi peru työasioista-muista vuorovaikutustilanteista puhumattakaan. eri
Vierailija kirjoitti:
Joo en todellakaan. Suorastaan kammoan kaikenlaista huomiota. ap
Hankkiudu ylläsi leijuvasta aurasta eroon. Opettele asettamaan varhaisessa vaiheessa rajoja. Et hyväksy manipulointia.