Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne jotka väittää rakastavansa

Vierailija
26.04.2023 |

harrastaa kuitenkin kaikenlaista salamyhkäistä ja tuntuu olevan myös kova tarve saada huomiota kaikilta. Törmäänkö jatkuvasti narsisteihin vai mitä tämä on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu ylläsi leijuvasta aurasta eroon. Opettele asettamaan varhaisessa vaiheessa rajoja. Et hyväksy manipulointia.

Vierailija
2/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haet itse samanaikaisesti huomiota tosi monelta ja se tulee sinusta jotenkin läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanat, vaan teot.

Sanat on hämäystä, narsistit on paskanpuhujia.

Katso tekoja, usko omia havaintojasi.

Vierailija
4/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on huono maku ihmisten suhteen. Jos tunnet vetoa ihmisiin, jotka eivät osaa sitoutua.

Vierailija
5/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ovat todella pinnallisia ja itse rakkaita, sellaisia "kilttejä" ihmisiä ei nykyään oikein arvostetaan, he myös ehkä ovat hieman ujoja tuomaan itseään esiin ja hakemaan seuraa..

Vierailija
6/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon audiblesta She ain't it. Miehille ja naisille sopiva kirja. Peruuta triali ajoissa.

Vierailija
7/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haet itse samanaikaisesti huomiota tosi monelta ja se tulee sinusta jotenkin läpi?

Mitä tällä käytännössä tarkoitat? Sitä ettei erinäisissä tilanteessa saisi keskustella vaan olla tekemisissä ainoastaan yhden ihmisen kanssa ja pyhittää kaiken aikansa hänen ajattelemiseensa? Tämän vaikutelmana olen saanut vaikka kyse olisi peru työasioista-muista vuorovaikutustilanteista puhumattakaan. eri

Vierailija
8/8 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en todellakaan. Suorastaan kammoan kaikenlaista huomiota. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä