Väkivalta tilanteet Suomessa 80-luvulla.
Eli siis naisystävääni kohtaan miehet uhkasivat väkivallalla ja löivät naista, kun ystäväni puolusti itseään sateenvarjolla, niin se oikeus katsoi, siis naista kohtaan, että uhannut miehiä teräaseella ja mun ystävä sai sakot tästä. Mutta miehille ei yhtään mitään, kun halusivat hakata mun ystävän jostain kumman syystä, ei siis tuntenut näitä miehiä ennestään. Olivat vain ravintolan ulkopuolella ja uhkasivat hakata mun ystävän. Näin siis tämä paska oikeusvaltio kohteli naisia. Jos nainen puolustaa itseään sateenvarjolla, niin se katsotaan teräaseeksi? Tämä oli siis 80-luvulla ja miesten paska valtio, jotka käyttäytyi naisia kohtaan huonosti. Jos nainen raiskattiin tuolloin, niin nainen sai syytteen, että oletko pukeutunut liian seksikkääksi ja provosoinut miehiä. Näin siis 80-luvulla, naisilla ei ollut silloin mitään oikeuksia. Jopa lapsen sai raiskata 60-luvulla ja rikos vanhenee 10-vuodessa? Näin siis mies poliitikot päättäneet aikoinaan. Tämä on julmin rikos ikinä naisia kohtaan. Jos nyt syytetään Sanna Mariania, joka niin on tehnyt vähemmän pahaa, kuin tämä mies hallitus ikinä naisia kohtaan historian aikana.