Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jee! Eka yö ilman vaippaa! =)
01.12.2006 |
Poika on jo 3,5v, päiväunilla vaippaa ei ole enää ollut puoleen vuoteen, yhtä lyhyttä takapakkia lukuun ottamatta.
On vähän sellainen yövaeltelija, herää joka yö ja tulee viereeni nukkumaan. Eilen illalla jätinkin ilman vaippaa ja sitten kun lähti yöllä hipsimään, niin huikkasin, että " käy matkalla vessassa!"
Aamulla herättiin kuivasta sängystä, joten ehkäpä tämä yövaelluksen hyödyksi kääntäminen onnistuu. =)
Joka tapauksessa, jee! =)))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tytär 2v 3kk. Ollut kesästä asti ilman vaippaa päivät, mutta ei vielä yöllä.