Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43v mies ilman työhistoriaa

Vierailija
25.04.2023 |

Miten kestän sen, että saisin vain siivoustöitä? Ei siinä muuten mitään, mutta siivooja on kaikille näkyvillä ja hänestä voi päätellä suoraan, että eipä tuokaan ole paljoa saavuttanut.

Naisellehan tällainen ei varmaan aiheuta mitään päänvaivaa, mutta kun miehen arvo on sidottu suoraan työelämän saavutuksiin, niin tuntuisi hirveältä lähteä siivoamaan tämän ikäisenä, kun verrokkimiehet ovat vähintään keskijohtoa. Miten tilanteen voisi ratkaista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työpaikan pitäisi olla, että työhistoriattoman miehen egolle kelpaisi?

Johtajaksi jonnekin suoraan?

Vierailija
2/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma yritys, niin voit kutsua itseäsi toimitusjohtajaksi. Vaikka siis tekisit siivousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt jos et ole töihin päässyt? Opiskellut tai ollut vankilassa=

Vierailija
4/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Olen ollut monissa töissä koko ikäni eikä olisi kannattanut.

Vierailija
5/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi töihin mennä? Voithan jatkaa loppuun asti kotona oleskelua, asumme kuitenkin suomessa, ei täälä ole pakko töihin mennä. Raha tuo muutenkin mukanaan ongelmia ja ihmisestä muuttuu kuspää mitä enemmän on rahaa, en suosittele. Nauti elämästäsi.

Vierailija
6/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan täystyöllistävälle alalle.

Vierailija
7/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti johonkin tommoseen hommaan pääsee työharjoittelun kautta, sopii vaikka kuukauden työharjoittelun miten toimii molemmille ja sitten työsoppari.

Vierailija
8/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet 100 vuoden kuluttua olevan merkitystä sillä että joku päätteli jostain itselleen tuntemattomasta siivoojasta jotain (ja oikeasti ei edes päätellyt, ihmiset ajattelevat omia asioitaan ja ovat huolissaan niistä).

Vierailija
9/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöapulaiseksi tai varastolle, näissä ei ulkopuoliset ole arvostelemassa sosiaalista statustasi.

Vierailija
10/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sinun arvosi/arvottomuutesi näkyy käytännössä? Jos itse yrittäisin lähestyä naista, joka ensimmäisenä kysyy ammattia, se olisi suhde loppuisi siihen, ja MINUN aloitteestani. Ei moinen kiinnosta kuin pintaliitäjiä.

Vierailija
11/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se sinun arvosi/arvottomuutesi näkyy käytännössä? Jos itse yrittäisin lähestyä naista, joka ensimmäisenä kysyy ammattia, se olisi suhde loppuisi siihen, ja MINUN aloitteestani. Ei moinen kiinnosta kuin pintaliitäjiä.

Miksi alanuoli? Eihän parisuhdetta voi ammatin varaan rakentaa.

Vierailija
12/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se useimpia naisia kiinnostaa. Ensin katotaan pituus ja ulkonäkö ja sitten kysytään työ ja koulutus.

Vierailija
13/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se useimpia naisia kiinnostaa. Ensin katotaan pituus ja ulkonäkö ja sitten kysytään työ ja koulutus.

Kuten aiemmin totesin, kannattaako sellaiseen pahvipäähän sitoutua?

Vierailija
14/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sama janteri keltä ei jää tukien jälkeen euroakaan loppukuulle? Kuule. Ottakaa mallia siitä Aasiassa perhettään pitävästä leipäjonolaisesta. Lähettää liikenevän summan perheensä hyväksi jäädäkseen elelemään Suomen päähän leipäjonon antimilla. Hän halusi noin kovasti perhettä jonka saikin. Tajusi silti tämän näkyvän kirjaimellisesti lompakossa.

Lähimmät maat jossa toi onnistuu ovat Bulgaria ja Turkki.

Vierailija
15/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet 100 vuoden kuluttua olevan merkitystä sillä että joku päätteli jostain itselleen tuntemattomasta siivoojasta jotain (ja oikeasti ei edes päätellyt, ihmiset ajattelevat omia asioitaan ja ovat huolissaan niistä).

Siivoojamies on kuin ruma nainen, kyllä kaikki häntä karttavat. Nyt ymmärrän rumien naisten tuskaa, heillä kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin näyttää siltä ja silti olla ihmisten ilmoilla.

Ap

Vierailija
16/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä aloituksia. Miettikää vähön ennenkuin lähdette mukaan...

Vierailija
17/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös aikalailla samassa tilanteessa. Työhistoriaa on tähän ikään mennessä kertynyt ehkä 3,5 vuotta ja suurin osa tuosta ajasta on ollut vain lyhyitä pätkätöitä. Olen kyllä ymmärtänyt, että tilanteessani olevia ei juuri minkäänlaisiin hommiin palkata. Ja vaikka olisinkin tyytyväinen edes semi-siedettävään työpaikkaan niin en enää sellaisesta haaveile. Välillä lähettelen työhakemuksia, mutta ei niihin juuri koskaan edes vastata. 

m42

Vierailija
18/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemmin totesin, kannattaako sellaiseen pahvipäähän sitoutua?

Tosi pahvipää ja rahan kanssa äärimmäisen höveli saa olla, jos puolisokseen valitsee 43-vuotiaana täysin omasta syystään nollatyöhistorian omaavan miehen. Äärimmäisen kallis puolisovaihtoehto.

Vierailija
19/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, kuunnellaan mitä puhut naiselle ja kysytään onko sulla iso pelottava koira.

Vierailija
20/20 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla jo kokemusta siivoustyöstä? Ehkä kannattaisi kouluttautua oppisopimuksella laitoshuoltajaksi ja hakeutua esim. sairaalaan töihin. Viimeksi kun olin päivystyksessä, kaksi nuorta miestä siivoili tiloja. Alkupalkkakin on joku 2200 € ja siihen lisät päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi