Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kokemus työmarkkinoilla

Vierailija
25.04.2023 |

"Valintamme ei kohdistunut sinuun" jo tunnin päästä hakemuksen lähettämisestä :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli päivän kuluttua ettei kohdistu minuun koska työpaikan haku on lopetettu yhtiön taloudellisen tilanteen takia.

Vierailija
2/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli päivän kuluttua ettei kohdistu minuun koska työpaikan haku on lopetettu yhtiön taloudellisen tilanteen takia.

Kumma käyttää sitä "valinta ei kohdistunut sinuun" -muotoa tuossa tapauksessa, kun eihän se valinta sitten kohdistunut kehenkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pääsin töihin ja olin ollut viikon töissä, sain tuon "valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun" viestin.

Ja noin 4-5 viikon kuluttua sain tuon saman viestin vielä uudestaan, en edes kehdannut sanoa tästä työnantajalle :) :) :)

Vierailija
4/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma käyttää sitä "valinta ei kohdistunut sinuun" -muotoa tuossa tapauksessa, kun eihän se valinta sitten kohdistunut kehenkään...

Automaattii tarkistaa sen "valmiin lomakkeen" ja jos siellä on "vääriä" tietoja, kuten huono syntymäaika tai ei suomalainen nimi tai jotain muuta, niin tulee itsestään tuo kieltävä vastaus ja alk.pe viestisi ohjautuu roskapostiin.

Vierailija
5/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattii tarkistaa sen "valmiin lomakkeen" ja jos siellä on "vääriä" tietoja, kuten huono syntymäaika tai ei suomalainen nimi tai jotain muuta, niin tulee itsestään tuo kieltävä vastaus ja alk.pe viestisi ohjautuu roskapostiin.

Meitäkin yritettiin kerran syyttää jostain syrjinnästä, mutta nämä voi aina laittaa ohjelmabugien piikkiin, joten eivät voineet asialle mitään ja kaikki jatkuu kuten ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi