Työpaikalla minua pilkattiin kun en erottanut naurista ja lanttua.
Olin asiakaspalvelutehtävissä edellisessä työpaikassa, tein kuukauden sijaisuuden. Talon kokkeja kuului auttaa jos tarvitsivat apua. Kerran he pyysivät minua tuomaan vihanneskellarista lanttua, otinkin nauriin. Tästä he alkoivat pilkkaamaan minua.. Näin usein kokkien itkevän pukuhuoneessa myös.
Kiusasivatkohan minua vain koska heillä itsellä oli asiat huonosti? Minua ei ole koskaan aikaisemmin kiusattu.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aivan hirveää kiusaamista :DD Aivan itkettää:D
Mikä sinun ongelmasi on? Oikeuttaako tietämättömyydestä jostain juureksesta työpaikkakiusaamiseen? Toivottavasti tuut joskus vastaan, pieksisin tuollaiset k*sipään samantien.
Todellakin oikeuttaa pienen hyväntahtoisen vittuilun. Ja sinä nyt et saa piestyä edes mällejä omasta munastasi 🤣
Kiusoittelua vai kiusaamista? Tunnistatko eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun ongelmasi on? Oikeuttaako tietämättömyydestä jostain juureksesta työpaikkakiusaamiseen? Toivottavasti tuut joskus vastaan, pieksisin tuollaiset k*sipään samantien.
Todellakin oikeuttaa pienen hyväntahtoisen vittuilun. Ja sinä nyt et saa piestyä edes mällejä omasta munastasi 🤣
Sniif sniif, mulla ei ole penistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa sinä olet se piestävä, ei pieksäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa sinä olet se piestävä, ei pieksäjä.
:D Helppo olettaa pelkän sukupuolen takia. Yllätyt.
Vierailija kirjoitti:
Ompa puolet kommentoijista täälläkin u rpoja. :D
Ompa kuin omkin ;DD
Ei muutkaan erota niitä. Ellei katso jostain ja varmista, tai maista. Ehkä osaa ahdisti se, että asiakkaalle voi tulla väärä juures. Mutta kiusaaminen on outoa.
Ravintola-alalla olleena siellä pitää olla kyllä paksunahkainen että sitä kestää ja naljailu tuommoisesta mokasta on aivan normaalia,Älä ota itseesi ja opi,eläkä toista virheitä niin pärjäät.
siitäkin pilkkasivat kun pyysivät bataattia ja toin potaatin :(
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa syödä molempia. Menetät paljon jos ne eivät ole sinulle tuttuja.
Nauris on litteämpi ja herkullisempi.
Pitäisikö huvikseen ostaa nauriita ja lanttuja kun käyn seuraavan kerran paikallisessa Kitymarketissa niiden perinteisten perunoiden sijasta? Pidän kyllä lanttu- ja porkkanalaatikoista, mutta en kyllä muista milloin olisin viimeksi syönyt nauriita raakana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*tt*a? Tuoko kiusaamista? Miten olet voinut koko elämäsi säästyä naljailuta ?
Hämmentävää miten helpolla jotkut on päässeet tässä elämässä.
Olisipa kaikkien kohdalla noin.
Monesti miehet suorastaan nauttivat armottomasta keskinäisestä naljuilusta, jossa herjaa heitetään puolin ja toisin. Mitä parempia kavereita, sitä raskaampia juttuja. Samalla tavoin jotkut pitävät mustasta huumorista.
Erotan nauriin ja lantun, kun ne ovat kokonaisina juureksina, mutta jos ne on kuorittu ja pilkottu, niin en kyllä erota. Kyssäkaalin erottaisin vielä tässä vaiheessakin.
Söin juuri uunijuureksia, joissa on mm. lanttua. Oikein hyvää.
Oma kokemukseni laitoskeittiöistä onneksi rajoittuu vain siihen, mitä opinnoissa siellä oli harjoiteltava. Ei se sitten ollut minun alaani.
naurisaivolla ei voi lanttu leikata ;p
Nyyhkistä