Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia mustista naisista?

Vierailija
23.04.2023 |

Onko jollain kokemusta mustasta naisesta. Onko mustilla yleensä isompi tavara mitä valkoihoisella?
Kysymykseni perustuu siihen että mustien miesten penikset ovat isompia mitä valkoisten niin kait luonto on tehnyt niin että mustilla naisilla on sen kokoiset värkit että nuo isot penikset niihin mahtuvat.
Vai olenko ajatukseni kanssa aivan väärässä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitääköhän paikkaansa vanha viidakon sananlasku : They are all pink inside :) ?

Vierailija
2/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiperseet niillä on usein ainakin. Työpaikan kahvilassa etumukseni törmäsi kerran tällaisen takamukseen epähuomiossa. Olen tottunut että tietyn turvavälin jättäminen edellä olevaan riittää mutta tällä kertaa tuli osumaa isoon ja höllyvään takapuskuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitääköhän paikkaansa vanha viidakon sananlasku : They are all pink inside :) ?

Tämä pitää paikkaansa.

En oikeastaan huomannut muuta eroa kuin hyväillessä se tumma iho tuntui jollain tavalla huokoisemmalta kuin valkoisen naisen iho.

Vierailija
4/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, eikä muuistakaan roduista.

Valitettavasti olen tyytynyt vain valkoisiin suomalaisiin.

Harmittaa kyllä.

Vierailija
5/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Norjan tytöillä on paras tavara ja tekniikka. Herran jestas mikä blowjob.

Vierailija
6/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa panin tummaihoisen duunikaverin kanssa. Olimme puhelin

- ja teams-tuttuja ja olin aina tullut toimeen hänen kanssaan. Niin siinä sitten kävi että rohkenin sanoa että hei olisi kiva jutella hetken ja hän sanoi että niin olisi, tosi kiva

Ehdotin drinkkiä hotellin baarissa ja hän sanoi että firmassa ei tykätä jos työtoverit seurustelee ja jotta niin ei kävisi, meidän tulisi tavata hyvin yksityisesti. Antoi osoitteen. Menin illalla fiksusti pukeutuneena ja odotin tapaavani perheen, tapasin yksin asuvan työtoverin ja söimme ja sen jälkeen panimme.

Vierailija
7/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 keskilännen naiset (siis Ämerikkassa)

2 Slaavinaiset (venäjä, zsekki ym.

3 latinalaiset naiset (Kolumbia, Brasilia...)

4 muut (täältäkin löytyy tähtiä, ovat vaan enempi hakusessa)

Kymmenien vuosien tutkimusten tulos juu

Vierailija
8/33 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos vielä mustan naisen täyteläisten huulien väliin voisi molonsa antaa käsittelyyn.

Vierailija
9/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joillakin vastanneista on kokemusta tummaihoisesta, mutta vastausta en saanut siihen, että onko tummaihoisen naisen tavara isompi(löysempi) mitä valkoihoisella, syystä että mustan miehen kalu on myös valkoista suurempi.

Ajattelin vaan että luonto on muovannut asioita siihen malliin, että iso kalu luonnostaan sopii isoon tavaraan paremmin kuin pieneen.

Vierailija
10/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurraa!

Teit aloituksen jotta voisit itse käyttää tuota hokemaasi.

Vierailija
11/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättiperseet niillä on usein ainakin. Työpaikan kahvilassa etumukseni törmäsi kerran tällaisen takamukseen epähuomiossa. Olen tottunut että tietyn turvavälin jättäminen edellä olevaan riittää mutta tällä kertaa tuli osumaa isoon ja höllyvään takapuskuriin.

No miltä tuntui saada jälleen erektio monen vuoden tauon jälkeen?

Vierailija
12/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tummilla miehillä on %-osuus isompi kaluisia kuin muilla.

Oliko se niin, jos tummilla miehillä on >18cm erektiossa noin 6/100, niin muilla luku on 4/100.

Erot on siis pieniä todellisessa maailmassa ja tuskin evoluutio nyt tuossa mielessä tummalle naiselle isompaa pimpsaa on tehnyt, kun muunkin värisiin naisiin isompi kalu uppoaa ihan hyvin. Mitään evolutionaarista etua ei kai isommasta pimpsasta ole - paitsi no ehkä lapsikuolleisuuden kannalta (isommasta mahtuu ulos lapsi useammin hengissä)

Ja tosiaan millään värillä se peban koko ei korreloi mitenkään pimpsan väljyyteen. Siihen vaikuttaa ihan muut asiat.

Vierailija
13/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko evoluutioon. Hölynpölyä !

Vierailija
14/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta useasta tummasta naisesta. Jokainen nainen on uniikki yksilö väriin tai rotuun katsomatta. Esimerkiksi synnyttäminen vaikuttaa joillakin sisäpuolen tuntumaan, joillakin taas ei. Eli ei voi liikaa yleistää. Omat kokemukset on, että loppuviimeksi tuntuvat aika lailla samalta kuin muutkin, ei ainakaan isompia ole.

Vierailija
15/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo ihmiset että kaikilla mustilla miehillä ei ole iso kulli. Kyllä sielläkin on pikkukulleja. Oon saanu sellasta, ja mun miehellä joka suomalainen on paljon isompi ku sillä.

Vierailija
16/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurraa!

En tehnyt aloitusta :)

Vierailija
17/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo ihmiset että kaikilla mustilla miehillä ei ole iso kulli. Kyllä sielläkin on pikkukulleja. Oon saanu sellasta, ja mun miehellä joka suomalainen on paljon isompi ku sillä.

Jos palsta-ulisijat pienine peniksineen kokee alemmuutta, niin mitenhän se tumma kaveri pieneni pippeleineen ahdistuu - varmaan muuten aika paljon enemmän

Vierailija
18/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurraa!

En tehnyt aloitusta :)

Pink inside, butterfly outside.

Vierailija
19/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustista on mutta ei naisista. Parempi näin.

Vierailija
20/33 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustilla miehillä on keskimäärin sen vajaan sentin suurempi kulli kuin valkoisilla. Mutta jos mustat keskittyisivät tekemään työtä (jonka heillä naiset hoitavat), lopettaisivat peniksensä ympärillä pyörimisen, niin tilanne tasaantuisi. Jos taas valkoiset alkaisivat vatkaamaan päätyökseen vehkeitänsä ja lopettaisivat naistensa eteen uhrautumisen ja ansiotyön, niin osat vaihtuisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän