Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen naisen herännyt kiinnostus naisia kohtaan

Vierailija
22.04.2023 |

Olen 43-v. nainen, tällä hetkellä hieman epävakaassa parisuhteessa miehen kanssa. Minulla on kokemusta parisuhteista ja seksistä vain miesten kanssa. Kuitenkin olen jollain tavalla ollut aina tietoinen, että olen bi. Jonkinlaisia fantasioita minulla on ollut naisista jo teininä.

Mikäli parisuhteeni päättyy, olisin seuraavaksi kiinnostunut tutustumaan naiseen. Koen, että naisen kanssa on helpompaa olla samalla aaltopituudella. Mutta mistä aloittaa? Pitäisikö hankkia ekaksi joku kevytsuhde ja tutustua naistenväliseen seksiin muutenkin kuin fantasiatasolla? Miten lesbot suhtautuvat bi-naisiin? Mistä sellaista fiksua naisseuraa yleensä löytäisi? Kriteerit ovat korkealla, olen akateemisesti koulutettu ja liikunnallinen, ihmisenä mukava, ehdottomasti naisellinen, eikä mikään poikatyttö. Olen kiinnostunut samanlaisin ominaisuuksin ilmenevästä suht samanikäisestä kumppanista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa ja samalla myös hiukan dilemmaa. Se nyt varmaan ei ole mikään ylllätys edes?

Itselläni jotain samansuuntaista pohdintaa ollut, sanoit: "olisin seuraavaksi kiinnostunut tutustumaan naiseen. Koen, että naisen kanssa on helpompaa olla samalla aaltopituudella"? Niin varmaan, tai niin sen ainakin itse haluaa ajatella. Totuus vaan voi olla ihan muuta kuin se ruusunpunainen, voisin vaan kuvitella.

En tiedä ajattelevatko kaikkihomomiehet samoin, tai edes bi-henkiset?

Itse ajattelen omalla kohdallani:"että olisin sitten varmaankin seuraavaksi kiinnostunut tutustumaan myös vain touseen naiseen. Kunitse koen että naisen kanssa on miehen kuitenkin helpompaa olla niin seksuaalisesti kuin ehkä myös henkisesti kuin sillä samalla aaltopituudella. En muuta osaa tästä sanoa.

Vierailija
2/2 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on todella yleistä keski-iän ylittäneillä naisilla tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi