Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää KUUNTELE?

Vierailija
22.04.2023 |

Se taito on monella mahdottoman ruosteessa. Ei malteta millään kuunnella, vaan mennään omien aivotusten mukaan. Kyllä minä tiedän! tuntuu olevan kaikkien motto.

Meille anoppi toi taas vieraillessaan muovikassillisen herkkuja, vaikka on monesti sanottu ei kiitos ja käsketty viemään herkut mennessään. Meillä kaapit pullistelee hänen tuomiaan keksejä ja suklaita, ja aina vaan lisää tulee lisää. Olemme mieheni kanssa ylipainoisia ja herkkujen kittaus ei sovi painonpudotus/elämäntapojenmuutos projektiin. On sanottu sata kertaa, mutta ei kuuntele. Hänen mielestään hän saa tuoda pojalleen kaapit pullolleen karkkia, viis pojan itsensä kielloista ja vetoamisesta terveellisempään elämäntapaan.

Ystäväni taas on niin poliittisesti hurmioitunut, että päätti katkaista välit jokaiseen, joka kannattaa "vastustajaa". Minä valitettavasti äänestin juuri tätä vastapuoluetta. Ei halua käydä edes keskustelua, ei häntä kiinnosta kuunnella. Se vähä mitä käytiin keskustelua, niin väänsi sanoistani olkiukkoja. Ei oikeasti kuunnellut, vaikka minä olen monet kerrat kuunnellut hänen mielipiteensä.

Eikö kukaan enää kuuntele toista ja aidosti keskustele? Kunhan saa itse olla viimeiseen asti oikeassa, se on tärkeintä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ystäväsi tietää mitä puoluetta äänestit? 

Vierailija
2/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit, keksit yms. voi lahoittaa edelleen tai paiskata biojätteeseen. Anopille voi sanoa, että nää turhuudet menee biojätteeseen jos jatkat niiden tuomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lahjoittaa tarpeettomat eväät naapurille. Ongelma on ratkaistu tällä.

Vierailija
4/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit, keksit yms. voi lahoittaa edelleen tai paiskata biojätteeseen. Anopille voi sanoa, että nää turhuudet menee biojätteeseen jos jatkat niiden tuomista.

Niitä ollaankin heitetty pois. Ja käsketty viemään mennessään tai menee roskiin. Ei kuuntele, seuraavalla vierailulla on taas tuomisina (valehtelematta) kassillinen herkkua. On pyydetty että toisi vaikka ruokaa niin voimme laittaa sen ja syödä yhdessä, mutta kuuroille korville menee. Hänelle ainoa oikea tapa rakastaa on hukuttaa herkkuihin.

Vierailija
5/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie takaisin anopille, kun seuraavan kerran menette kylään. Sano, että hän ilmeisesti tykkää näistä niin ajattelit tuoda tuliaisiksi.

Vierailija
6/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis, heittäkö roskiin. Antakaa eteenpäin. Varmasti joku haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme