Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko jonkun asian puolisossasi muuttuvan

Vierailija
22.04.2023 |

Minä uskoin kun mieheni kertoi juovansa yksinäisyyttään. Hän uskotteli että joisi vähemmän jos asuttaisiin yhdessä. Arvaatte kai miten kävi. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ihan itsessä vika jos ottaa jonkun sellaisen joka luvaten muuttuvansa ei muutukkaan.. 

Miksi ihmeessä vaadit jotain muuttuvansa. Ota sellainen jonka hyväksyt vikoineen päivinensä. 

Vierailija
2/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hieman pettynyt jos hänessä ei mikään muuttuisi vuosien tai toivon mukaan vielä vuosikymmenien saatossa. Mutta sitä en osaa sanoa, että miten tai kuinka. Siksi yritän ajatella, että parempi yrittää muuttaa vain itseään ja yrittää itse parhaansa, eikä liikoja odotella ja toivoa, että toinen kyllä muuttuisi, kun muutos täytyy lähteä meistä jokaisesta itsestä, eikä se että joku toinen odottaa tai yrittää vaatia muutosta riitä kaikille motivaatioksi yrittää muuttua.

Uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkoholistin perimä geenit ja juon joka viikonloppu elämäni loppuun asti niin kauan kunnes pystyn. Viikolla en juo ollenkaan. Joka päivä en pystyisi juomaan kun juominen liittyy itsensä palkitsemiseen onnistuneen työ viikon jälkeen ja sen jälkeen pitää olla vapaata palautuekseen. 

Otan kerralla suuren annoksen ja sitten pystyn lopettamaan kuin seinään niin etten tarvitse karapula ryyppyjä. En juo muuta kuin kirkasta, enkä mitää muita sotkuja sekaisin. Puolisoni samanlainen eikä me siedettäisi mitään viikolla tissuttelevia juoppoja. Ei meistä kumpikaan katselisi mitään arkena olevia alkoholisteja joka vetää litkua joka päivä. 

Vierailija
4/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Olen ollut hänen kanssaan 30 vuotta.

Toki kumpikin olemme kasvaneet ihmisinä, mutta tietyt asiat eivät muutu.

Tunnen puolisoni hyvät ja huonot puolet ja hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on.

Ap on yhdessä alkoholistin kanssa, alkoholisti selittää juomistaan aina jollain.

Alkoholisti harvoin raitistuu.

Jos hän sattuisi raitistumaan, 1. askel on se, että hän myöntää olevansa alkoholisti ja kaikki syyt juomiselle ovat vain tekosyitä.