Mitä tekisit jos tulisit reissusta kotiin ja sängyssäsi makaisi miehesi "toinen nainen"?
Mitä tekisit jos tulisit reissusta kotiin ja sängyssäsi makaisi miehesi "toinen nainen"?
Kommentit (56)
Yksi mahdollisuus olisi sanoa vieraalle naiselle, että lähettää oman miehensä sinulle ja vie sinun miehesi mukanaan. Siis swappi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin rauhallisesti, että Vai niin. Sitten kun olette saaneet vaatteet yllenne, tulette olohuoneeseen keskustelemaan tästä. Sen jälkeen mies saa saattaa naisen kotiin. Sillä välin leikkaan kaikista miehen paidoista ja takeista hihat pois ja housuista vetoketjut. Sitten mietin, mitä teen. Missään tapauksessa se en ole minä, joka lähtee yhteisestä asunnostamme pois.
Sopiiko että nussitaan vielä kerran siinä kun askartelet vaatteitteni parissa?
Miehenä ottaisin kiviseinäkiiston ja alkaisin kuulustella aggressiivisesti vaimoa onko hänellä kenties suhde kun tulee ennen aikojaan kotiin. Kun hän lopulta saisi minut vakuutettua että mitään suhdetta ei ole ja pyytäisi anteeksi niin harrastaisimme sovintoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja suominaiset ei petä? Tiedoksi vain AP:lle, että suominaiset pettää. Kokemusta on. Miksi yrität sanoa, että vain miehet pettää?
Miesytävän asuimme eri osote ja olin raskaana.minulla oma Vuokra asunto ,Hän asu isin äidin Luona.Aika jolloin ei kännyköitä.Tis hänen vanhemat vikonlopun Poissa kun rakesivat taloa Helsingistä 100km.Olin Seijan kanssa kuteinkin Mies ystävän asuin sijoille.Spontanisti soitetiin ovkelloa,jos satis edes vettä kun kävelystä hiki.Joo sumei toimi.Kun asunon ovikeloa poetaikossa soyettiin.Vieras kundi avasi oven.Työnsin siloin jo jalan oven väliin.Sanoi mies ystäväni ei paikalla.Mentin väkisin sisään.Siellä 2 plondia ja mies ystäväni istumassa.Sain raivarin. Ilmasin neidoille olin raskaana ja häivyin. Meri selityksett myöhemmin.Oli Sekuja Plondit käymässä juuri sietä 100km pästä Helsinki. No 12 vuotta kestin tota jutua,ja uusia jutuja.Kun panin jatkään menee.Nuoruden tyhmyys uskoin siedin suomi pojalta ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ja suominaiset ei petä? Tiedoksi vain AP:lle, että suominaiset pettää. Kokemusta on. Miksi yrität sanoa, että vain miehet pettää?
Ei aloittaja ole niin väittänyt. Voithan tehdä itse uuden ketjun tuosta samasta aiheesta:
Mitä tekisit jos tulisit reissusta kotiin ja sängyssäsi makaisi vaimosi "toinen mies"
Lähtisin kävelemään. Katsoisin, että mukana on kännykkä, passi ja lompakko. Menisin taksilla keskustaan ryyppäämään. Baarissa tutkisin äkkilähtöjä ja varaisin sellaisen.
Viikoksi tai kahdeksi. Kivempi miettiä asioita ulkomailla.
Ei mitään velvollisuuksia. Itkisin eroa.
En suuttuisi miehelle. Varmaan nauraisin vain asialle.
Raivostuisin ja haukkuisin molemmat maanrakoon. Varmaan kävisin sen naisen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjiä on naisissakin. Ei ole väitetty muuta.
Onneksi oon sinkku. Varmaan kertoisin naiselle tilanteen. Sitten ero ja uusi koti muualta, uudet huonekalut. Jos siis raha riittäisi. Jos tilanteeseen olisi jokin muu selitys, ehkä se pitäisi huomioida, mutta Suomessa ei ole yleensä muita selityksiä kuin se yksi. Ulkomailla se saattaisi olla murtovaras.
Ihmettelisin että mitä helvettiä se nainen minun sängyssäni tekee. Miesystäväni asuu toisessa kaupungissa 200km päässä.
Olisi helppo erota silloin. Se on kauhean vaikeaa, vaikka mitään yhteistä ei ole enää, eikä seksiä ja mies on alkanut ärsyttää minua. Toisen naisen paljastuminen helpottaisi päätöksentekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin rauhallisesti, että Vai niin. Sitten kun olette saaneet vaatteet yllenne, tulette olohuoneeseen keskustelemaan tästä. Sen jälkeen mies saa saattaa naisen kotiin. Sillä välin leikkaan kaikista miehen paidoista ja takeista hihat pois ja housuista vetoketjut. Sitten mietin, mitä teen. Missään tapauksessa se en ole minä, joka lähtee yhteisestä asunnostamme pois.
Sopiiko että nussitaan vielä kerran siinä kun askartelet vaatteitteni parissa?
Sopii, sinähän olet saatilla, et enää samassa talossa minun kanssani.
Sanoisin että jääkää siihen vaan ihan rauhassa, pakkaisin tärkeimmät mukaan ja huikkaisin ovelta että sovitaan nämä käytännön asiat myöhemmin. Olis meinaan iso onnenpotku, narsistimiehestä pääsis noin helposti eroon. Harmi vaan että tämmöstä tilannetta ei koskaan tule, miehellä ikää ja sairauksia eikä mitään mielenkiintoa muita naisia kohtaan.
Voisin ensin olla tosi vihainen, mutta sen jälkeen laittaisin talon myyntiin ja muuttaisin yksin asumaan. Varmaan lopulta nauttisin omasta elämästä pitkän pari suhteen jälkeen ja en mitään vakituista parisuhdetta hankkisi. Sen pituinen se.
Jos olisi vaan *toinen nainen* eikä toinen nainen, kysyisin että oliko hyvät bileet. Sit jos olisi oikeasti toinen nainen, kääntyisin kannoillani ja saisi mies sit uikuttaa kun avioehto laitettaisiin käytäntöön.