Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä aina vetääkin itsensä buffetissa ähkyyn

Vierailija
21.04.2023 |

Tuli syötä 17 kanansiipeä, 13 palaa pizzaa, hieman makaronisalaattia ja reilu litra limunaatia. Nyt sitten saakin makoilla sohvalla seuraavat pari tuntia ennen kuin jaksaa juoda iltakahvin. Välillä sitä miettii, että miksi sitä vetääkin aina niin tuhdisti, vaikka voisi hyvin jättää ne pari viimeistä pizzapalaa syömättä. Mutta toisaalta, saapa koko rahan edestä 😁

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus?

Vierailija
2/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitavinta on ne, jotka menee syömään sinne muutaman pizzapalan ja vähän pehmistä xD Maksavat 14 euroa ja syövät 3 euron edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää saa tuntea kun näkee tuommoisten mättäjien törsäämistä.  Jos itse buffetissa käyn, en koskaan  syö enempää kuin muulloinkaan. Mutta tosiaan nämä raukat haluavat syödä koko rahan edestä.

Vierailija
4/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää saa tuntea kun näkee tuommoisten mättäjien törsäämistä.  Jos itse buffetissa käyn, en koskaan  syö enempää kuin muulloinkaan. Mutta tosiaan nämä raukat haluavat syödä koko rahan edestä.

No miksi v i t u s s a mennä buffettiin, jos haluaa syödä vain normaalisti? Ei juma... 😂

Vierailija
5/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt safkan ohessa juomaan niin paljon limua? Huuhtooko se ruoan alas ettei sitä tarvitse edes pureskella?

Vierailija
6/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut suosia raikkaita voileipiä jauhenlihasta (pestystä).

Vierailija
7/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Syön sen verran kuin söisin muutenkin, eli sen verran kuin tekee mieli.

Aloitus nyt on puuta heinää, olisi edes keksinyt realistiset ruokamäärät.

Vierailija
8/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Syön sen verran kuin söisin muutenkin, eli sen verran kuin tekee mieli.

Aloitus nyt on puuta heinää, olisi edes keksinyt realistiset ruokamäärät.

Todellakin söin. Olen 130kg painava mies. Kanansiivissäkin on vähintään yhtä paljon luuta kuin lihaa.

Ap

Vierailija
9/9 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Onneksi tulee käytyä harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi