Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on pakko ostaa

Vierailija
21.04.2023 |

Mitä teen, kun minulla on pakottava tarve saada vaatteita. Tänä keväänä olen ostanut 3 farkut, takin, alusvaatteita, 3 paitaa, lippiksen ja verkkarit. Nyt on haaveena pari t-paitaa ja parit rintsikat. Ostanko liikaa? Koen välillä järkyttävää syyllisyyttä. 😔

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko pakko (vanhat vaatteet käyttökelvottomia) vai halu tyyppinen pakottava tarve (ostamisen ilosta)?

Vierailija
2/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko pakko (vanhat vaatteet käyttökelvottomia) vai halu tyyppinen pakottava tarve (ostamisen ilosta)?

Molempia. Kyllä ne vanhat vaatteet alkaa aika kuluneita olla, mutta kyllähän ihminen vähemmälläkin pärjäisi. Tulee oikein hinku saada, kun tulee mainoksia nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen lihonut ja siksikin tarvitsen isompia vaatteita. Ap.

Vierailija
4/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kohtuulliselta.

Vierailija
5/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tulevat tarpeeseen, uusiminen. Vanhat pois?

Vierailija
6/6 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on pakko, minkäs sille voi. Kun kangas on niin haperaa että sormi menee alushousun kankaasta läpi ja tulee reikä. Ja seuraavana päivänä se reikä on isompi.

Mullakin oli pakko-ostos. Auton katolla on ollut jo useamman vuoden kattoteline ja nyt on aika saada se pois. Vaan minä, joka en yleensä hävitä mitään olen hävittänyt avaimen, jolla telineet saa pois. Oli pakko tilata netistä uusi avain jotta tuon saa pois. Ärsyttää turha rahanmeno. Joskus on pakko ostaa jotain. Joutavaakin.