Missä asioissa ole tyytyväinen itseesi?
Olen järjestelmällinen ja tehokas. Teen päätöksiä nopeasti ja pysyn niissä, pääsen näin hyvin elämässä eteenpäin. Tekemisen aloittaminen ja loppuunsaattaminen on helppoa.
Minua ei asiat ahdista tai stressaa juurikaan.
Minulla on tuttavia, joiden kanssa ei huvita ystävystyä sen syvemmin juuri sen takia, että ovat noissa asioissa minun vastakohta, joten ovat liian raskasta/erilaista seuraa.
Kommentit (7)
Olen pysynyt normaalipainoisena läskigeeneistä huolimatta, vaikka jatkuvaa kieltäymystä se vaatiikin.
Pidän kotini siistinä. Olen säästäväinen.
En ole koskaan polttanut tupakka. Nuorena liikuin tosi paljon, lapsena siis myös. Siitä ehkä luut ovat saaneet hyvän pohjaa kantaa nykyistä turvonnutta, hitusen ylipainoista kroppaa. Syön terveellisesti. Toisaalta tissuttelen alkoholia, olen aloitekyvytön ja alisuoriutunut. Masentunut, yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pysynyt normaalipainoisena läskigeeneistä huolimatta, vaikka jatkuvaa kieltäymystä se vaatiikin.
Pidän kotini siistinä. Olen säästäväinen.
Tuossa asioiden aloittamisessa olenkin sitten toisessa ääripäässä ap:n kanssa ja se on johtanut minut köyhyyteen, se on huonoin puoleni. En aloita mitään, mitä oikeasti pitäisi.
Olenkin oikeastaan aika rohkea.
Muistelin kun ala-asteella puolustin kaveriani kiusaajilta. Olen puolustanut häntä sanallisesti myös aikuisena ja hän on sitä kiitellyt. Puolustan lastani kun isommat kakarat koettivat määräillä tai pilkata häntä kun ei uskaltanut tehdä jotain. Lähdin väkivaltaisesta parisuhteesta ja sanoin suorat sanat väkivaltaa puolustelevalle anopille. Avasin suuni yliopiston luentosalissa havaitessani räikeää kaksinaismoralismia.
Olen ottanut riskejä ja hypännyt tuntemattomaan saadakseni lapselleni ja minulle paremman elämän. Se kannatti.
Osaan hillitä tunteeni todella hyvin. Pysyn lähestulkoon aina rauhallisena riitatilanteessa.
Olen todella siisti ihminen. Työpöytäni ja kotini ovat aina putipuhtaassa kunnossa, rakastan siivoamista ja järjestystä. Toinen asia johon juuri nyt olen tyytyväinen on pankkitilin saldo. Koronavuosina jäi paljon säästöön kun ei päässyt matkustelemaan. Nyt on kiva summa säästössä "pahan päivän varalle" eikä tarvi stressata jos tulee joku isompi menoerä.