Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronalta suojelu vei ystävät

Vierailija
20.04.2023 |

Halusin säilyä hengissä ja suojasin itseni korona-aikana sillä seurauksella, että ystävät eivät sitä ymmärtäneet. Olisiko minun pitänyt uhrata mahdollisesti henkeni ja olla heidän kanssa normaalisti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysviranomaiset ovat hipi hiljaa.

Juuri siksi noin yleensä puhutaan koronasta menneessä muodossa. Saadaan ihmiset pikkuhiljaa olemaan varomattomia. Koronan jälkeen opin vihaamaan sanaa pikkuflunssa tai nuhatauti.

Vierailija
22/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti sun kaverit on vaan nirsoja ja sulla niin pieni. Leuka ja lompsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmien pitää edelleen suojautua. Vaikka kaikkien ihmisten äly ei riitä ymmärtämään sitä.

Vierailija
24/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla hysteerikko vältelläkseen tartuntaa, joka voi johtaa sairaalahoitoon. Onnistuin kyllä tapaamaan itse ystäviäni muun muassa lenkkeilyn yhteydessä. Ei kai korona tarkoittanut sitä, että pitää yksin sisällä istua. Paistettiin laavulla makkaraa, käytiin torikahveilla, oltiin uimarannalla ja välillä pelkästään käveltiin.

Täytyy olla melko kahjo, että jaksaa hautoa jotain koronarokotuksia vuosikaudet ja vielä muiden puolesta. Miten oli niin loukkaavaa, kun joku sanoi rokottamattomista pahasti. Argh. Mun homeastman piti olla vain vika korvien välissä. Enpä ole viitsinyt kaunaa kantaa.

Vierailija
25/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma elämä. Jos olisit tavannut heitä normaalisti ja olisit nyt työkyvytön pitkä korona potilas niin kuka sinua auttaisi, maksaisi laskut jne. Ei kukaan. Kannattaa suojautua, edelleen.

Vierailija
26/26 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti sun kaverit on vaan nirsoja ja sulla niin pieni. Leuka ja lompsa

Oikeasti pahimmat koronahysteerikot olivat naisia.