Miehille kysymys.
Hoidatteko jalkoja? Esim. Säännöllinen jalkakylpy, rasvaus ??
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Välillä joo, mut tyttöystävän jalat on kauheat. Komettumia ja karheat kantapäät 😱
😂😂
Nehän on kiinnostunut vaan keskijalkansa hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on kiinnostunut vaan keskijalkansa hoidosta.
Nysä haha
Käyn hoidattamassa ja hierotuttamassa koivet säännnöllisesti, koska se tuntuu paremmalta kuin keskivertoähinä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa hoidin. Kävin silloisen puolison kehotuksesta jalkahoidossa, ja sen jälkeen rasvasin jalkojani säännöllisesti jotta jalkapohjani eivät enää menisi yhtä huonoon kuntoon, kuin missä ne olivat ennen jalkahoitoa.
Hienosti siitä jalkojen rasvauksesta tulikin lopulta rutiini ja jalkapohjat pysyivät pitkään hyväkuntoisina. Sittemmin rasvaus kuitenkin loppui ja jalkapohjien kunto alkoi vuosien myötä huonontua, mutta eivät ne kuitenkaan nyt niin huonossa kunnossa ole kuin aikoinaan ennen sitä jalkahoitoa. Nykyinen puolisoni ei näe tarvetta varata minulle jalkahoitoa, olemme keskustelleet kerran asiasta minun aloitteestani. Katsotaan sitten asiaa uudelleen jos jalkapohjien kunto taas huononee. Nykyisellä puolisollani kuitenkin on veljiä, ja hän ei osaa nähdä miestä rasvaamassa säännöllisesti jalkojaan.
Tää? Etkö osaa varata aikaa itse vai mitä ihmeen sekoilua tuo nyt on?
Mul on hiiva munas. Yök mikä haju
M39 kirjoitti:
Mul on hiiva munas. Yök mikä haju
Löyhähtäjä
En hoida mitenkään muuten kuin leikkaan kynnet. Jaloissa ei kovettumia tai mitään muutakaan iljettävää, paitsi ehkä karvoja lukuunottamatta, joita en todellakaan ajele sängen vuoksi. Monilla naisilla ja miehillä olen nähnyt iljettäviä jalkoja, en ymmärrä miten he saavat ne siihen kuntoon.
Aina kun olen thaimaassa/vietnamissa niin käyn muutamat jalkahieronnat yms.
t.setämies.