Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkokeilusta soitettiin

Työkokeilu
17.04.2023 |

Olen siis ollut työkokeilus 3 päivänä viikossa ja ne soitti että pitäis minun tulla purkaa yksi kuorma. Siellä nainen hädissää soitti mutta sanoin että ei ole työaika enää. Ei saa kuormaa purettua ja joutuvat maksamaan paljon kun kuorma-auto seisoo pihalla. Sanoin sitten että maksaa 250 euroa minulle niin tulen.. Ei suostunut vaikka joutuu maksamaan yli 500 euroa jos rekka seisoo pihalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidettu. 👏

Vierailija
2/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut tulee ja karenssi. Kerran työkokeulussa en suostunut olemaan ylitöissä yhden muuttohomman takia. Sain kauheet valitukset ja ne uhkasi karenssilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo se 9 e p hommia  tarviiko siellä siis tehdäkin jotain

Vierailija
4/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osoitit olevasi joustamaton, yhteistyökyvytön ja vähät välittäväsi työkavereista. Jännä, että ole työtön...

Vierailija
5/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilussa tekisin vain ne tunnit mitkä sovittu. Jos sovitaan muuta se sovitaan ajoissa. Toiseksi, en menisi työkokeiluun. Työstä maksetaan palkkaa, mihin minä menen.

Vierailija
6/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun moka oli se, että en nopeasti keksinyt jotain selitystä, miksi et tule. Esim. Voi voi kun just olen sukulaisten lapsia vahtimassa tai täällä metsätalkoissa 100 km päässä tms. Tai jättänyt vaan vastaamatta soittoon.

Ja onhan tollanen hinnasta tinkaaminen tyhmää. Olisit sanonut eees vaan että en nyt pääse.

Vierailija
7/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu.  Itsekin pärjään hyvin ansiosidonnaisella ja otan aurinkoa rantsulla. Työ on aivan liian yliarvostettua.  Annetaan Orpon duunailla.

Vierailija
8/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ehkä sanonut että olen juonut pari kaljaa, en voi päihtyneenä lähteä minnekään työhomniin.

Vierailija
9/9 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöistä pitää tehdä työsopimus ja siitä pitää maksaa palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän