Minusta tuntuu, että hieroja halusi minusta eroon
Ensin kertoi hankkineensa toisen työn ja tekee hierontaa enää vain iltaisin, sitten kun kävin illalla hieronnassa niin ei tarjonnut enää uutta aikaa vaan totesi että pärjäilen varmaan tästä eteenpäin. Mitä minussa voi olla vikana kun ei rahat enää kelvanneet.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä se on hankkinut toisen työn? Ei tullu mieleen? Vaikka suoraan sulle sanoi. Ootko jotenki kehitysvammainen?
Miksi noin vihainen?
kyllä se hieroja antoi ymmärtää että sinussa on jotakin sellaista mistä se ei tykkää eli liian kovat lihakset,iian lihava haiset kuselle tai paskalle, pieret siellä taikka tupakille. en minäkään välttämäti haluaisi hieroa kuin 14-18v tyttisten lihaksia nehän riisuu kun käsketään ja sitten voidaan liikuttaa jalkaa sivulle ja viistoon ja voi vaikka vähän sakkoliha vilahtaa
Se, että ap ottaa asiasta itseensä ja tekee vieläpä aloituksen, osoittaa, että hierojalla on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se hieroja antoi ymmärtää että sinussa on jotakin sellaista mistä se ei tykkää eli liian kovat lihakset,iian lihava haiset kuselle tai paskalle, pieret siellä taikka tupakille. en minäkään välttämäti haluaisi hieroa kuin 14-18v tyttisten lihaksia nehän riisuu kun käsketään ja sitten voidaan liikuttaa jalkaa sivulle ja viistoon ja voi vaikka vähän sakkoliha vilahtaa
Voisit käydä vaikka työväenopistossa vähän kertaamassa tuota kirjoitustaitoa.
No se tekee toista duunia, eikä jaksa rouva hienorouvaa hieroskella enää.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ap ottaa asiasta itseensä ja tekee vieläpä aloituksen, osoittaa, että hierojalla on syynsä.
Sinäkö et sitten kokisi itseäsi syrjityksi ja se olisi ihan jees, kun kaupan ovella käännytetään pois samalla kun vierestä vilahtaa toinen sisälle. Ookke.
Tulee mieleen oma hierontakokemus. Olin nuori kaunisvartaloinen, hoikka nainen. Hartiat oli jumissa. Menin mieshierojalle. Hän antoi hieronnan päätteeksi ymmärtää, ettei minun kannattaisi enää tulla hierrottavaksi. Olin ajatellut käydä noin kerran kuussa. Olin myös aika ihmeissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä se on hankkinut toisen työn? Ei tullu mieleen? Vaikka suoraan sulle sanoi. Ootko jotenki kehitysvammainen?
Miksi noin vihainen?
Taisi olla tämä hieroja joka ei vaan suoraan uskaltanut sanoa syytä ja nyt peittää sitä toimintaansa raivoamisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen oma hierontakokemus. Olin nuori kaunisvartaloinen, hoikka nainen. Hartiat oli jumissa. Menin mieshierojalle. Hän antoi hieronnan päätteeksi ymmärtää, ettei minun kannattaisi enää tulla hierrottavaksi. Olin ajatellut käydä noin kerran kuussa. Olin myös aika ihmeissäni.
Eihän tietenkään mieshieroja viitsi ottaa syytteiden pelossa, kun ei erektioltaan voi hoitaa työtään. Vain ruttuiset mummot kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et sitten kokisi itseäsi syrjityksi ja se olisi ihan jees, kun kaupan ovella käännytetään pois samalla kun vierestä vilahtaa toinen sisälle. Ookke.
Äsken olit ainoa asiakas. Onkohan sulla ongelmia korvien välissä.
No mun hierojaystävä esti erään asiakkaan numeron ja myös esti varaamasta aikoja enää. Syy oli se että asiakas oli vaan hiton ärsyttävä ja yksinkertainen, eikä rivien välistä tajunnut että ei tarvii tulla. Kävi vuosikaudet ystävälläni mutta oli tosi raskas ihminen.
Itsekin olen hieroja, ja ei ole koskaan ollut ketään niin haisevaa, lihavaa tai vanhaa ihmistä tullut asiakkaaksi ettenkö sen takia haluaisi häntä uudelleen vastaanotolle. Kyllä se ärsyttävyys tai vilauttelu olisi todennäköisimmät syyt.
Vierailija kirjoitti:
Ootko asiakkaana mielestäsi hyvinkin tärkeä? Korvaamaton? Hieman yksinkertainen?
Jaa, että asiakkaatko eivät olisi yrittäjälle yhtäkkiä mitenkään tärkeitä, johan menee jo äärimmäisyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko asiakkaana mielestäsi hyvinkin tärkeä? Korvaamaton? Hieman yksinkertainen?
Jaa, että asiakkaatko eivät olisi yrittäjälle yhtäkkiä mitenkään tärkeitä, johan menee jo äärimmäisyyksiin.
Kyllä, yksittäinen henkilöasiakas ei ole yhdellekään yrittäjälle mitenkään tärkeä. Niin äärimmäistä se on.
Eri asia sitten, jos esimerkiksi teollisuudessa alihankkijalla on asiakkaana suuryritys, jonka tilaukset työllistävät firman kokonaan tai lähes kokonaan. Silloin se asiakas on tärkeä. Mutta juuri sinun maito- ja jauhelihaostoksesi eivät ole lähikauppiaalle tärkeitä, eikä juuri sinun hartiahierontasi ole hierojalle tärkeää. Koita pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yksittäinen henkilöasiakas ei ole yhdellekään yrittäjälle mitenkään tärkeä. Niin äärimmäistä se on.
Eri asia sitten, jos esimerkiksi teollisuudessa alihankkijalla on asiakkaana suuryritys, jonka tilaukset työllistävät firman kokonaan tai lähes kokonaan. Silloin se asiakas on tärkeä. Mutta juuri sinun maito- ja jauhelihaostoksesi eivät ole lähikauppiaalle tärkeitä, eikä juuri sinun hartiahierontasi ole hierojalle tärkeää. Koita pärjätä.
Pienyrittäjillä on sitten asiat melkoisen hyvin tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienyrittäjillä on sitten asiat melkoisen hyvin tässä maassa.
Samalla tavalla ne asiat ovat kaikkialla maailmassa ja ovat aina olleet. Meni yrittäjällä sitten hyvin tai huonosti. Sinun vaan on pakko joko hyväksyä, että et ole maailman napa, eikä kukaan palveluntarjoaja ole riippuvainen juuri sinusta. Tai sitten voit jatkaa pääsi hakkaamista seinään, ja ihmetellä miksi et saa erityiskohtelua. Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä. Sinä et ole erityisasemassa verrattuna kaikkiin muihin.
En tiedä mistä johtui. Olen itse kahdesti saanut lähetteen 3-4 kertaa fyssarille, niin kahden kerran jälkeen on sanottu heipat. Olisin kyllä käynyt mielelläni koko sarjan. Vaikka sitten muutaman viikon välillä, että olisi nähnyt harjoitteiden toimivuuden. Ilmeisesti ei vain fyssareita kiinnostanut.
Aika harva on sellaisessa unelmaduunissa joka olisi aina kivaa ja siitä saisi vielä paljon rahaakin.