Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole tullut kalaa viime aikoina

Työtön mies
17.04.2023 |

Huono kala onni ollut vaan. Meinaan että sitten pitää ostaa kaupasta ruokaa koska en saa kalaa kuten siikaa. Kaupan ruuat on kalliita. Luulin että saan merestä ilmaiseksi ruokaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuulee pohjoisesta kala syö huonosti, katso lisäksi kalastajien kuukalentereita niistä saattaa olla apua. Saatat toki myös olla huonossa paikassa, väärään aikaan kun kalat ei kokoajan syö tai sitten sinulla on väärät varusteet. Vai oletkohan vain liian nirso ja kelpuutat vain kalliit kalat?

Vierailija
2/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Tuttu kalastaa Treella, oli vetäny viime vuonna ihan hillittömät määrät ahventa sun muuta järvestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon saanut jo verkoilla ahventa aika paljon-  Siikaa ei ole juurikaan tullut mutta menen saareen jos sieltä saisi paremmin

Vierailija
4/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon saanut jo verkoilla ahventa aika paljon-  Siikaa ei ole juurikaan tullut mutta menen saareen jos sieltä saisi paremmin

Missä siika elää saaressa? Eikö siika ole kala joka elää vedessä, järvessä tai sitten meressä?

Vierailija
5/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Tuttu kalastaa Treella, oli vetäny viime vuonna ihan hillittömät määrät ahventa sun muuta järvestä.

Ukkini oli kanssa saanut hyvin heti sodan jälkeen. Mutta ei se paljon lohduta nykyiseen.

Vierailija
6/6 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes vielä pilkkimässä käynyt kun ei ole saaliit kummoisia ollut ammattilaisillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi