Onko pitkäkaulaisilla eri määrä nikamia, vai mikä selittää eron?
Kommentit (7)
Minulla ainakin on ylimääräinen nikama niskassa. Kirahviksi haukkuivat jo armeijassa, olen oppinut valitsemaan kaulukset niin että se vähän häivyttää.
M56
ärsyttää kun on niin lyhyt kaula :) pidempikin vois olla,jotkut vaatteet tai huivit ei käy ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
ärsyttää kun on niin lyhyt kaula :) pidempikin vois olla,jotkut vaatteet tai huivit ei käy ollenkaan
Suomalaiset on tyypillisesti kaulatonta väkeä. Minulla on pitkä kaula pitkän selän jatkona ja näytän karmealta.
Lyhytkaulaisilla on pehmytkudoskertymäö joka saa kaulan näyttämään lyhemmältä? Nikamia on sama määrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on tyypillisesti kaulatonta väkeä. Minulla on pitkä kaula pitkän selän jatkona ja näytän karmealta.
Olen erimieltä tuosta, että suomalaisilla olisi jotenkin erityisen lyhyet kaulat. Ei pidä paikkaansa jos vertaa vaikka latinoihin ja etelä- amerikkalaisiin, erityisesti alkuperäiskansoihin kuuluviin ihmisiin. Vähän hölmöä, että aina jos keksitään joku vähemmän mairitteleva ominaisuus, niin sitten suomalaisilla muka on se.
Kirahvillakin on saman verran nikamia kuin ihmisellä. Ne on vaan vähän isompia.
Joo. Olet nero