Mulla menee hermot uskovaiseen työkaveriin!!!!
Siis oikeesti ei ole päivää jolloin hän ei muistuttaisi miten huono ihminen minä olen kun en ota Jeesusta vakavasti. Siis minä en halua puhua omista uskon asioistani hänelle. Uskon kai minä omalla tavallani mutta en kuitenkaan ole uskovainen millään tavalla. Hän käy kirkon tapahtumissa ja joka sunnuntai kirkossa. Myös hänen kaverinsa ovat kirkon jengiä.
Jatkuvasti kantaa mulle lappuja kaikista mahdollisista tapahtumista ja niihin pitäs lähtee koska minulla on hänen mielestään huonot elämäntavat. HUOKAUS!
Ja parasta tässä on että hän on miespuolinen ja alle 30 V. Ilmeisemmin myöskin poikuus tallella. Näin olen ymmärtänyt hänen puheistaan. Katsos kun on synti harrastaa seksiä ennen avioliittoa.
Ihan luterilainen hän kuitenkin on eikä mikään " hihhuli" uskonto
Olen pyytänyt siirtoa, mutta empä ole vielä sitä saanut.
Olen sanonut hänelle enemmän ja vähemmän kauniisti että nyt lopetat ton paasaaminen, mutta kun ei niin ei!
Kommentit (6)
Kakkoselle: On uskovaisesta perheestä ja käsittääkseni on ollut uskovainen aina. En vaan voi käsittää!
Ja sitten kun kerroin että odotan lasta niin meinaspa tyypiltä mennä kahvit väärään kurkkuun ja itseasiassa menikin... Oli muuten päivän kohokohta!!! Ei voinut käsittää että me emme mene miehení kanssa naimisiin. Ja että olimme tehneet syntiä ilman papin aamenta. Oli ensin muutaman päivän puhumatta minulle. Voi että muistelen niitä päiviä lämmöllä, mutta eikö se kohta tullut lippujensa ja lappujensa kanssa luennoimaan minulle.
että nuo ennustajien " lupaamat" lapset ovat jo valmiiksi kirottuja! Voi jumalauta miten ahdasmielistä sakkia! Ymmärrän, että noiden kanssa menee hermot.
Sillä pääsee usein tehokkaasti eroon riippakivi uskiksista. Mulla eräs hevihenkinen kaveri joskus söi jonkun ussujen lapujen ja murisi vielä jauhaessaan. Seuraavalla kerralla vaihtoivat ussut kadun toiselle puolelle. Jos ei hyvällä, niin sitten vähän rumemmin.
Toi täyttää jo kaikki ahdistelun merkit! Kuten joku jo aiemmin sanoi, uskonnolla ahdisteleminen on aivan rinnastettavissa työpaikkakiusaamiseen!
Rohkeasti vaa nasiaa eteen päin! Tuskin olet ainut joka on joutunut hänen kynsiinsä!
Ei ole rehtiä uskovaiselta TUPUTTAA uskoaan toisille väkisin. Eikö jokaisen pitäisi saada elää miten haluaa?
Onko työkaverisi mahdollisesti tullut uskoon äskettäin. Valitettavasti tuollainen " höyryvaihe" tuppaa kestämään useimmilla ainakin vuoden. Sitten se homma tasoittuu. Väärinhän se on, että tuputtaa toiselle väkisin.