Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin uuden tosi-tv-sarjan

Vierailija
16.04.2023 |

Kuten tiedätte, on jo olemassa sarja Hengenvaarallisesti Lihava (My 600 lb life). Siinä on lihavia ihmisiä jotka yrittävät laihtua.
Keksin sen rinnalle oheissarjan: "Hengenvaarallisesti lihava - heidän seksielämänsä". Siinä olisi niitä samoja lihavia ihmisiä mutta kerrottaisiin heidän seksielämästään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko omastasi?

Vierailija
2/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko omastasi?

Ei sen seksielämän kertominen mitään auta. Se pitää näyttää telkkarissa, se pitää meidän ihan omin silmin nähdä! Etenkin kun sen seksielämän harrastaja painaa vähintään 270 kg.

ap

Vierailija
4/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko omastasi?

Ei sen seksielämän kertominen mitään auta. Se pitää näyttää telkkarissa, se pitää meidän ihan omin silmin nähdä! Etenkin kun sen seksielämän harrastaja painaa vähintään 270 kg.

ap

PS. Mutta kiitos sinulle kommentoijalle kuitenkin kommentistasi. Nyt tiedän että jos tahdon päästä tositelkkaritähdeksi niin minun täytyy ensin lihottaa itseäni 200 kg verran, jee! Kiitti tästä tiedosta! Ihan pian minä olen kuuluisa ja kaikkien tuntema, ihanaa!

ap

Vierailija
5/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen tosi tv voisi kerätä katsojia. Tahatonta huumoria ja hurjia tilanteita humalassa. Laura voisi kertoa joka jakson lopussa iltasadun.

Vierailija
6/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta. Möin sen juuri Endemolille kuusinumeroisella summalla.