Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näette kavereita ja pidätte yhteyttä?

Vierailija
16.04.2023 |

Elämässä on paljon kaikenlaista, töitä, opintoja, suhde ja harrastukset.

Kavereiden kanssa viestitellään, toisten kanssa tiivimmin kuin toisten. Silloin tällöin nähdään. Kauempana asuvia näkee harvemmin, kun on vaikka juhannus tai joku juhla. Se riittää itselle ja heille hyvin ja välitän kavereistani kyllä.

Yhdelle tämä ei riitä, vaan pommittaa viikoittain, että kyläillä pitäisi ja kokoajan olla tekemisissä ja yhteyksissä. Olen kertonut, että aika ja jaksaminen ei nyt riitä hyvin intensiivisiin tapaamisiin. Tämä ei hänelle kelpaa, vaan alkaa painostus ja syyttely etten välitä. En usko, että kovin moni ruuhkavuosissa kokoajan kavereiden kanssa hengaa ja sanonutkin tämän hänelle. Vai miten se menee muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kaveria näin viimeksi kesällä 2020 ja toista ennen koronaa. Olisi kiva nähdä useammin, mutta heilläkin näitä ruuhkavuosijuttuja.

Vierailija
2/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaveri sinkku? Ehkä on vain yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näen, välillä kaipaisi enemmän semmosta jotain rennompaa hengailua esim iltalenkkiä, mutta kukaan ei oikein asu sopivasti lähellä että vois spontaanimmin sopia jotain.

Vierailija
4/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä näin. Sitä ennen varmaan ennen koronaa.

Vierailija
5/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinkku, lapseton. Ei paljoa harrastuksia ja töitä, on varmaan yksinäinenkin. Minä en vaan voi olla aina saatavilla ja käytettävissä. Levostakin on huolehdittava.

Moni tuttava häneltä on elämästä kadonnut, kun eivät hekään pysty vastamaan tuohon jatkuvaan yhteydenpidon ja näkemisen tarpeeseen.

Itse voin olla tekemissä, mutta en kokoajan kun kaveruus ei ole mikään parisuhde kuitenkaan. Jos hän ei tätä ymmärrä, on se harmillista. Tuntuu, ettei ymmärrä ja vaatii kaikki tai ei mitään tyylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi