Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei tykkää, kun tykkään instagramissa työkaverimiesten salikuvista ja paidattomista kuvista. Kumpi on väärässä?

Vierailija
16.04.2023 |

Minusta siinä ei ole mitään pahaa. Kunhan tykkäilen. Miestä häiritsee myös se, että käyn samassa työpaikan illanvietossa tällaisen tykätyn miehen kanssa. Mitä olette mieltä, yrittääkö mies rajoittaa minua liikaa vai käyttäydynkö minä loukkaavasti häntä kohtaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on väärässä jos kyse naisen harrastamasta tykkäilystä. Tilanteessa jos mies tykkäilee ja nainen luokkaantuu, myös silloin mies on väärässä.

Miksi edes kyselette. Aina mies on väärässä.

Vierailija
2/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siis peukuttaa sun tykkäyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mä peukutan sua? Siis ihan fyysisesti? M-32

Vierailija
4/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää vaiko eikö tykkää...

Tykkään, että oot ap tyhjäpää.

Vierailija
5/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa, olet ap moukka.

Vierailija
6/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, jos tykkää vähäpukeisista ja komeista miehistä. Ei siinä mitään väärää ole.

Sen sijaan ei ole fiksua näyttää tällaisia mieltymyksiään puolisolle, jos se pahoittaa hänen mielensä.

Vierailija
7/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisitteko itse, jos oma puoliso tykkäisi jonkun tuntemansa kuvista aktiivisesti?

Ap

Vierailija
8/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi, jos tykkää vähäpukeisista ja komeista miehistä. Ei siinä mitään väärää ole.

Sen sijaan ei ole fiksua näyttää tällaisia mieltymyksiään puolisolle, jos se pahoittaa hänen mielensä.

En näytäkään vaan hän on katsonut, ketä seuraan ja mistä olen tykännyt.

Ap

Vierailija
9/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti toisinpäin. Jos hän tykkäis puolialastomien naistyökaverien heruttelukuvista. Jos se on sulle täysin ok, niin sitten se pitäisi olla hänellekin. Itselläni ei ole kyllä mielenkiintoa siinä määrin, että tykkäilisin miespuolisten työkaverien heuttelukuvista. Ei kuulu asialliseen ammatilliseen käytökseen.

Vierailija
10/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuisitteko itse, jos oma puoliso tykkäisi jonkun tuntemansa kuvista aktiivisesti?

Ap

Mistä minä sen tietäisin? Jotta näkisin, mistä puolisoni tykkää, minun pitäisi kytätä hänen somekäytöstään eikä se tulisi pieneen mieleenikään.

JOS kuitenkin kävisi ilmi, että hän tykkäilisi vähäpukeisten naisten kuvista, tuttujen tai tuntemattomien mutta kuvassa ei siis olisi mitään muuta tykkäämisen arvoista kuin se nainen, niin pitäisin häntä junttina. Samoin pitäisin ap:ta, jos avaus olisi totta. Katsella saa niin paljon kuin sielu sietää, mutta tykkääminen ja kommentointi on kouluttamattomien ihmisten wt-touhua.

Sama koskee käytöstä somen ulkopuolella. Katsoa saa, kunhan ei tuijota eikä kommentoi kenenkään ulkonäköä ääneen tai muuten nolaa itseään ja seuralaistaan.

Vierailija
11/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on törkeää. Luulisi sinun tietävän.

Vierailija
12/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulle pitäisi siis olla ok jos mies alkaa tykkäilee sun naiskaveretten herutuskuvista. Siinä ei ole mitään pahaa. Kunhan tykkäilee.

-mies

Vierailija
13/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet nykyisen miehesi kanssa?

Vierailija
14/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n seuraava kysymys: Onko se pettämistä, jos seksin aikana on kondomi välissä?

Vierailija
15/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näytäkään vaan hän on katsonut, ketä seuraan ja mistä olen tykännyt.

Ap

Varmaan tarkoittaa myös sitä, että jos puoliso saa sen helposti selville, niin on tyhmää tehdä niin. Katsele niitä miehiä siellä sun työpaikalla, jos on ihan pakko kuolata niiden perään, siellä miehesi ei sitä näe.

Olet kyllä ällöttävä, harmittaa sun miehesi puolesta. Toimintasi on loukkaavaa ja halvennat parisuhdettasi.

Vierailija
16/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkee kenen kuvista tykkäät, jos ette ole kavereita samojen tyyppien kanssa?

Vierailija
17/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään vikaa, että pitää jonkun ulkonäöstä. Mutta sen tykkää-painikkeen painaminen on vähän sama kuin sanoisi sen ääneen, että tykkää toisen ulkonäöstä. Eikä se ole kaikista fiksuinta toimintaa varatulta. Varsinkin, jos kyse on ihmisestä jota näkee säännöllisesti.

Vierailija
18/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt loukkaavasta. Etkö itse tuota tajua. Provo?

Vierailija
19/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoakka vaihtoon.

Vierailija
20/23 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi kyttää sinun some käytöstäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme