Kuinka pitkä on pisin penis jonka tiedät?
Ja nyt ei puhuta mistään leffatyypeistä tai vastaavista vaan lähinnä normisuomalaisista Peroista ja Pertsoista. Mun kaverilla on 32 cm. On velttonakin yli 20 cm ja roikkuu puolessa reidessä. Aikoinaan intissäkin oli pari tyyppiä joilla oli varmasti lähemmäs 30-senttiset. Nekin oli jo löysänä näyttävämpiä kuin monilla, jotka rehvastelee jollain 18-19-senttisellä stondismunallaan.
Kommentit (9)
32 cm on aika hyvin, tosin minun vaimon poikayställä on 33 senttinen hirmukulli.
Yhel tosi vanhal juopolla jolta otin baarin jälkeen suihin oli hyvin varustettu. Piktään piti imeä ja antaa hyväillä tissejä kunnes vihdoin laukes ihan sairaan paljon. Nolotti olla siinä keskel puistoa penkillä jonkun papan todella iso siitin suussa varmaan 45 min. Kun homma oli hoidettu lähdin äkkiä kotiin.
Noille 20-senttisen omaaville on kova paikka myöntää, että on aidosti olemassa jopa 30-senttisiä. Nämä 20-senttiset kun pitävät omia pilejään jättivehkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Noille 20-senttisen omaaville on kova paikka myöntää, että on aidosti olemassa jopa 30-senttisiä. Nämä 20-senttiset kun pitävät omia pilejään jättivehkeinä.
No niin pitää, koska, niillä vielä isommilla ei enää tee mitään. Ei pääse edes naisen lähelle.
Onko 11cm kikuli kovana pisin kikuli?
171cm 163kg
Olen monia vuosia kysellyt yli 23 cm kullin omistajia ja luvannut 1000e sellaisen haltijalle. Kun siis sen saan mitata. Ja myös englanniksi.
Olen saanut satoja viestejä joista viisi on tullut mitattavaksi ja pisin oli 21cm. Sitten on niitä jotka ovat sanoneet että ei ole ihan niin pitkä mutta haluaisitko silti isoa 17x4 jättimunaa tällaiselta 45vc 170cm 95kg pälvikaljulta työttömältä mieheltä. No en oo halunnu.
Vierailija kirjoitti:
Olen monia vuosia kysellyt yli 23 cm kullin omistajia ja luvannut 1000e sellaisen haltijalle. Kun siis sen saan mitata. Ja myös englanniksi.
Olen saanut satoja viestejä joista viisi on tullut mitattavaksi ja pisin oli 21cm. Sitten on niitä jotka ovat sanoneet että ei ole ihan niin pitkä mutta haluaisitko silti isoa 17x4 jättimunaa tällaiselta 45vc 170cm 95kg pälvikaljulta työttömältä mieheltä. No en oo halunnu.
Et sitten ole afrikkalaisilla kielillä viitsinyt kysellä...?
Aika tyypillistä bemarimiesten nokittelua.
Volkkari ei jätä välille.