Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei koskaan yhteistä aikaa parisuhteessa.

Vierailija
15.04.2023 |

Olemme olleet 8 vuotta avoliitossa ja meillä on kaksi lasta, jotka ovat alle kouluikäisiä reippaasti. Olemme lasten syntymän jälkeen oltu kolme kertaa miehen kanssa kahdestaan viettämässä aikaa minun aloitteesta.
Mies ei kuulema tarvitse yhteistä aikaa. Hän sanoi, että ei halua lähteä kanssani kahdestaan minnekään.
Muut kaverit viettävät puolisoiden kanssa hotelliöitä/ viikonloppuja yms. Yhteistä aikaa useinkin.
Olen monta kertaa pohtinut syytä, mutta en kerrassaan ymmärrä. Meillä on hyvä tuki verkosto eli siitä ei ole kyse.
Mies sanoi kerran ettei halua koe tarvitsevansa yhteistä aikaa.
Miten teillä muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiliitto

Vierailija
2/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalissa parisuhteessa haluaa viettää aikaa sen toisen kanssa. Onhan sitä vietetty ennen lapsiakin. Mies ei taida rakastaa sinua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja miehensä on kerran kuussa hotellilomalla tms. Sisko hoitaa koko kodin.

Minä ja mies ei käydä hotellilomilla, mutta meilläpä mies tekee 50% kotitöistä - tai jopa enemmän. Pidän tästä systeemistä enemmän.

Vierailija
4/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko ja miehensä on kerran kuussa hotellilomalla tms. Sisko hoitaa koko kodin.

Minä ja mies ei käydä hotellilomilla, mutta meilläpä mies tekee 50% kotitöistä - tai jopa enemmän. Pidän tästä systeemistä enemmän.

En kyllä ymmärrä, että miten kotitöiden jakaminen korreloi hotelliöiden kanssa. Muuta kuin sun päässä.

Vierailija
5/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö vietä kotonakaan yhteistä aikaa? Siis koko perheen yhteistä aikaa?

Vierailija
6/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ja on laatuaikaa miehen kanssa joka ilta kun lapset on menneet nukkumaan tai omiin huoneisiinsa. Meillä ei ole ollut mitään mahdollisuuksia saada lapsia johonkin kun me hoidetaan parisuhdetta. Nyt avioliittoa takana 21 vuotta ja edelleen rakastetaan. Toki jos olisi ollut lapsille hoitajia, niin oltaisiin saatettu joskus käydä kahdenkin jossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi