Voiko tää olla joku seksitauti? :O
Harrastin viikko sitten sitten käsipeliä yhen satunnaisen tuttavuuden kanssa. Siis hän koski minua ja minä häntä. Nyt alapää on kuin tulessa, kauhea kirvely.
Pissaaminen ei oikeastaan kirvele (pari kertaa kyllä on tullut semmoinen pieni nipistys pissaamisen lopuksi). Kipu oli ensin pil lun sisällä ja nyt kirvelee lähinnä virtaputken ympäristö ja sisemmän h.huulet. Sormetus oli kyllä aika kovakouraista hänen puoleltaan.... Oon joskus aiemmin kärsinyt vastaavasta tunteesta mutta se on mennyt parissa päivässä ohi. Menkat mulla alkoi kanssa justiinsa... Oiskohan limakalvot voineet jotenkin reagoida negatiivisesti?
Voiko joku seksitauti tarttua käsistä, vaikka ns. eritteet eivät sekoittuneet keskenään (:D).
Kommentit (16)
Likaiset sormet, arat limakalvot.
Bakteeritulehdus, arvattavasti. Aina voi käydä testissä.
Oisko vaan joku bakteeri- tai hiivatulehdus. Iskee herkemmin jos limakalvot joutui koville.
Miksi muuten jotkut miehet harrastaa tuota älytöntä rynkytystä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Bakteeritulehdus, arvattavasti. Aina voi käydä testissä.
Tätä mietin, että jos kädet oli muuten likaiset niin jos sieltä tuli joku pöpö :s
ap
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaan joku bakteeri- tai hiivatulehdus. Iskee herkemmin jos limakalvot joutui koville.
p ornosta varmaan opittu. :/
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bakteeritulehdus, arvattavasti. Aina voi käydä testissä.Tätä mietin, että jos kädet oli muuten likaiset niin jos sieltä tuli joku pöpö :s
ap
Nuorena sain paikat kipeäksi tuolla metodilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p ornosta varmaan opittu. :/
ap
Kiihkon vallassa kuvitellaan, että täysillä rynkyttävät sormet = sama kuin hurmaava penis-vaginakontakti.
Joo, ja mahdollisesti kynnetkin leukkaamatta. Ei ihme että partneri on kohta tuskissaan.
Jatkossa et anna kenenkään torvelon koskea niin kovakouraisesti että limakalvot on ihan rikki jälkeenpäin. Eli limakalvot on ärtyneet ja varmaan tullut tulehdus, ei tuossa sp-taudin mahdollisuutta ole.
Mitäs jos mies olisi nopeasti koskenut itseään jossain välissä ja sitten mua, niin olisiko joku tartunta sitten mahdollinen? :s en kyllä huomannut että näin olisi käynyt, mutta kai sekin on mahdollista..
ap
Maria O. kirjoitti:
Itsepä olet sekaantunut värikkäisiin.
Toivottavasti on paha tauti ja kuolet ennen kuin tartutat tautiasi normaaleihin ihmisiin.
Värikkäisiin... Noh. Oli sillä vihreä paita. Oli kuule ihan vaaleahiuksinen suomalainen. :D
ap
Paskaset sormet ja liian kovaa rämpytystä. Ei syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos mies olisi nopeasti koskenut itseään jossain välissä ja sitten mua, niin olisiko joku tartunta sitten mahdollinen? :s en kyllä huomannut että näin olisi käynyt, mutta kai sekin on mahdollista..
ap
No käyt testeissä niin saat mielenrauhan
Vierailija kirjoitti:
Sormetti persereikäänsä ennen kuin työnsi sormensa tuntemattoman antavaisen hutsun pilluun, oppiipahan :)
Kerro ihmeessä lisää fantasioistas. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa kertoa, että tämän sormetussession jälkeen tapasit Jamalin postinjakohommissa rapussa ja yksi katse johti toiseen ja Jamal pamputti paljaalla sauvalla reikääsi taloyhtiönne saunatiloissa. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.
:DDDDDDDDDDDDDDD joo. Aivan. Näinhän se meni.
ap
just ku meinasin kiittää kivoista vastauksista
Kipu ei ole myöskään ihan jatkuvaa. Se tulee ja menee. Se on jotain epämiellyttävän jomotuksen, kirvelyn ja polttelun välimuotoa.
ap