Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensisuksista kysymys!

29.11.2006 |

Mitä mieltä olette: oppiiko sellaisilla suksilla hiihtämään ja nauttimaan hiihtämisestä, joissa on kenkään kiinnitettävä side? Vai pitäisikö 4-vuotiaalla olla jo sellainen monoside?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtämisen opettelu on jo muutenkin vaikeaa, eikä asiaa yhtään auta jos sukset irtoilee koko ajan.

Ostettiin viime talvena jo 2-vuotiaalle sukset ja monot, monot mahtuu tänä talvena vielä ja sukset menee varmaan vielä pari vuotta. Eihän 2-vuotias tietysti opi kunnolla hiihtämään, mutta ihan hyvää yritystä ja kivaa oli :)

Nyt vaan odotellaan lunta niin pääsis taas kokeilemaan....

Vierailija
2/4 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta kannata rääkätä ja uuden taidon oppimisen iloa tukahduttaa onnettomilla välineillä. Itse ostin sukset ja monot jo 2-vuotiaalle. Aluksi on muuten sitten opeteltava hiihtämään ensin ilman sauvoja. meillä se vei talven ja vähän toista. Lapsi ei heti pysty hallinnoimaan sekä suksia että sauvoja. Kunhan ekat liu' ut sujuvat, voi sauvat antaa käyttöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kyllä samoilla linjoilla mutta hain vahvistusta sille. Anoppi on hyvää tarkoittaen ostanut sukset, joissa kenkiin kiinnitettävä side ja mulla on epämääräisesti tosi ikäviä muistoja sellaisista. Onneksi on kuitti, käyn vaihtamassa!

Vierailija
4/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole löytänyt tarpeeksi pieniä monoja. Pitäisi olla numeroa 25. Täällä pienimmät mitä olen löytänyt, on ollut 27 ja ne on ihan liian isot.

Viimevuonna 4v joutui hiihtämään lenkkisuksilla juuri saman ongelman takia, mutta hyvin sujui niilläkin.. Samaten hiihti pikkusiskonsa viimetalven lenkkisuksilla ja oppi hienosti hiihtämään (ikää silloin 1v8kk)

Eli nyt siis pitäisi löytää jostain näille molemmille tyttösille monot kokoa 25 (5v ja 2v8kk) Muttakun ei edes urheiluliikkeessä ollut... Mistä siis olette pieniä monoja löytäneet?

Ja pitääkö suksien olla lapsen mittaiset vaiko pidemmät? Meneekö sitten hermo jos on jatkuvasti sukset solmussa..?