Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huono kunto pitää olla että ei jaksa edes pyörällä polkea?

Vierailija
15.04.2023 |

Kuinka huono pitää olla ihmisen kunto, että ei jaksa edes polkupyörällä polkea muutamaa kilometriä? Itse, vaikka en ole koko talven aikana kuin lasten kanssa ehkä 10km hiihtänyt, pari kertaa luistellut, tehnyt lumitöitä ja maannut sohvalla, on polkupyöräily sen verran kevyttä, että 50km haasteeseen uskaltaisi tarttua heti, vaikka en ole vielä ajanut metriäkään, ja pyöränä on 20 vuotta sitten marketista ostettu 300€ maastopyörä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty. Loppuu voimat heti normipyörällä alta 100 metrin.

Viime kesänä pyöräilin pari kertaa 20 km ja oli tuskaa, ja viikko menee toipuessa että tolpillaan pysyy.

Onneksi minulla on sähköpyörä, sillä onnistun sentään 14 km kauppareissun tekemään.

Vierailija
2/4 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut polkee pyörällä ns hengittämättä ja näin ollen väsyvät suht nopeesti. Pyöräilykin on tekniikkalaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa sitä terveenä jaksaakin. Itsellä huono kunto, koska sairaus. Siinä vastaus tyhmään kysymykseesi.

Vierailija
4/4 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omasta mielestäni huono kunto. Jaksan juosta 10 km tunnissa. Oikeasti kuntoni on hyvä mutta ei sillä tasolla kuin haluaisin. Se on siis vähän suhteellinen asia mikä on hyvä tai huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä