Kenen julkkiksen kanssa haluaisit dokaa?
Kommentit (35)
En kenenkään. Dokaaminen on out, se masentaa ja ahdistaa. Ei kukaan järkevä enää dokaa ellei ole alkoholisti.
Lady Gaga, en kyllä itse todennäköisesti "dokaisi"..
Vierailija kirjoitti:
Juha Miedon. Lisukkeeksi mämmiä.
Sitä paasausta ei kestäisi kuunnella edes kännissä. Siinä on sellainen ukko, joka rakastaa omaa ääntään. Olen tavannut sen.
Mä voisin dokata Tauskin kanssa. Sille maistuu kuppi ja se voisi välillä vähän laulaa lurauttaa viihdykkeeksi.
Miitta Sorvali vaikuttaa hauskalta.
Martti Suosalo. Varmasti hauskaa. Vaikuttaa mukavalta ja rehdiltä.
En kenenkään kanssa. Ne julkkikset jotka tiedän on jo niin vanhoja että väsyisivät liian aikaisin kun seuraisi sivusta heidän dokaamistaan ja nuorempia en edes tiedä kun en seuraa televisiota tai sosiaalista mediaa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Se kirjoitti:
En kenenkään kanssa. Ne julkkikset jotka tiedän on jo niin vanhoja että väsyisivät liian aikaisin kun seuraisi sivusta heidän dokaamistaan ja nuorempia en edes tiedä kun en seuraa televisiota tai sosiaalista mediaa
Oman ikäisten miesten kanssa + 40 olisi jännitys, toisaalta voisin itse olla varautunut oman ikäisten menestyneiden naisten kanssa.
Nuorempien jutut ei välttämättä ole kiinnostavia.
Mutta joku itseäni + 20 vuotta vanhempi, olisi kiinnostavaa kuunnella juttuja.
Päivi Räsänen tuhannen tuiterissa olisi kyllä mielenkiintoinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miitta Sorvali vaikuttaa hauskalta.
Mariitta istuu usein rumasti. Tykkää näytellä jalkojaan.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbLWsmLeJIAFQsg0O…
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen tuhannen tuiterissa olisi kyllä mielenkiintoinen kokemus.
Joskus join vähän viiniä Päivin kanssa. Hän on ihan fiksu ihminen ja hänellä on ihana perhe.
Miedon kanssa joutuisit kyl tyytymään maitoon. Enhän mä edes tiedä kuka juo sopivasrti eikä tuu pahapäiseksi.