minäkin voisin kokeilla näkijän lahjojani- kysyä saa.
eli 5 ekaa. jos vauva herää niin pitää pitää tauko.
Kommentit (19)
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Onko töitä tiedossa, entä lapsia, entä uutta asuntoa? Näetkö jotain mukavaa? Joko elämäni lähtisi parempaan suuntaan? Kiitos jos vastaat :)
tuleeko lisää lapsia, ja jos niin milloin kuinka monta ja mitä sukupuolta? saammeko oman talon, jos, niin milloin? entä työ ja parisuhde? :)
-kiitos!
Montako lasta näet minulle? Ja milloin olen ensimmäisestä raskaana?
et ihan heti. tulee joku yllättävä tilanne ja pitkität eropäätöstä. eroatte lopulta, mutta ette puolen vuoden sisällä. näen sut sen jälkeen uudessa asunnossa surullisena mutta jotenkin asian kanssa rauhan saneena- tuossa vaiheessa löydät uusia naispuolisia ystäviä joista saat voimaa ja tukea.
Vierailija:
Milloin näet minulle häät ja perheenlisäystä. Miltä tulevaisuus näyttää?
tulee tunne että menet vuoden sisällä naimisiin ja tulet todella nopeasti sen jälkeen raskaaksi. miehellesi lapsen syntymä on hieman vaikea ja olet asiasta huolissasi kun hän raskausaikana " temppuilee" . ole huoleti kaikki menee hyvin. saan sinusta todella onnelliset vibat.
Vierailija:
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Onko töitä tiedossa, entä lapsia, entä uutta asuntoa? Näetkö jotain mukavaa? Joko elämäni lähtisi parempaan suuntaan? Kiitos jos vastaat :)
töitä saat, mutta et niin hyvää paikkaa kun haluaisit. otat sen kuitenkin vastaan ja samasta firmasta etenet vaikka aluksi olet hieman pettynyt. uusi asuntokin tulee tuon työn mukana. lapsia näen kaksin kappalein, mutta vie pari vuotta. elämässäsi tapahtuu joku suuri keikaus sukuusi liittyen, joka muuttaa paljon ajatusmaailmaasi ja jotenkin kypsyttää sinua ihmisenä.
Vierailija:
jotain? pilaanko kaiken?
älä laita silmälappuja, ota selvää siitä ihmisestä. jotenkin tuntuu että sillä miehellä on salaisuuksia.
ei nyt tähän liittyen, mutta
mitä tahansa tapahtuukin muista rakastaa itseäsi, äläkä ole itsellesi niin ankara. älä etsi rakkautta vääriltä henkilöiltä. koita muistaa että sinä olet arvokas. tulee tunne että sinulla on taipumus ottaa paskaa niskaan ihan syyttä suotta. jotenkin kasijakoinen polku näkyy edessäsi- onnelisen elämänpolun valitset kun muistat arvostaa itsesi ja odotat sen miehen joka sinua kohtelee arvostavasti.
Vierailija:
tuleeko lisää lapsia, ja jos niin milloin kuinka monta ja mitä sukupuolta? saammeko oman talon, jos, niin milloin? entä työ ja parisuhde? :)
-kiitos!
tulee lisää lapsia. vuonna 2007 poika, 2009 poika ja vielä tyttö pidemmän ajan päästä. oman talon saatte, joku rakentaa. teillä on tasapainoinen parisuhde. välillä räiskyy ja on kupruja, mutta pohja on todella hyvä. mies rakastaa sinua aidosti.
sinusta tulee tuntu että luot uraa ja nautit siitä, olet arvostettu myös kollekoiden mielissä.
Vierailija:
Tuliko autoomme kallis remontti?
kalliiksi tulee remontti.
en ole koskaan kysellyt näkijöiltä, ja nyt testiksi olen kysynyt (kerran täällä eri tyypiltä ja kerran yhden linkin kautta sähköpostitse) ja sain samat lapsiluvut, ja sukupuolet :)
oman talon rakentamista/rakennuttamista tutkitaan nyt. Olen yrittäjä ja koitan luoda sitä uraa (ja teen sitä intohimoisesti!) tässä aluksi samalla lastani kotona hoitaen.
mieheni kanssa olemme olleet yhdessä yli 7 vuotta ja olemme hyvin onnellisia ja uskon että suhteemme kestää, olemme molemmat hyvin sitoutuneita siihen.
eli mielestäni näit oikein hyvin, ja onneksi hyvin mieluisia asioitakin! Tuo lapsiluku vaan, olimme kyllä suunnitelleet hankkivamme vain kaksi lasta, mutta never say never... ;)
kiitos!!
Näetkö tämän työn helpottumista ja sanko työpaikkaa vaihdettua?
Miten opiskelujen käy?
tää on tosiaan mun eka kerta..
ap
peruuttamatonta tapahtuu/tulee tehtyä, ja toisaalta sitäkin että jos tunne menee piloille. fiilis on välillä se ettei miehellä ole mitään tunteita, ja välillä se että tunnemme molemmat samalla lailla, ja välillä en tiedä mitä itsekään tunnen.
On totta että olen aika ankara itsellen joskus eikä rakkaudennälkänikään taida ihan tyydytetty olla...
Tuosta paskan niskaan saamisesta en osaa sanoa, minusta tuntuu että elämä on kohdellut minua aikalailla silkkihansikkain. En ehkä osaa pitää puoliani, mutta toisaalta ajattelen ettei ole koskaan ollut oikeastaan varsinaista tarvetta. hmmm...
Vierailija:
Vierailija:
jotain? pilaanko kaiken?älä laita silmälappuja, ota selvää siitä ihmisestä. jotenkin tuntuu että sillä miehellä on salaisuuksia.
ei nyt tähän liittyen, mutta
mitä tahansa tapahtuukin muista rakastaa itseäsi, äläkä ole itsellesi niin ankara. älä etsi rakkautta vääriltä henkilöiltä. koita muistaa että sinä olet arvokas. tulee tunne että sinulla on taipumus ottaa paskaa niskaan ihan syyttä suotta. jotenkin kasijakoinen polku näkyy edessäsi- onnelisen elämänpolun valitset kun muistat arvostaa itsesi ja odotat sen miehen joka sinua kohtelee arvostavasti.
Jos, katsot, annan mielelläni palautteen :)
Mitä näet, koska on kolmannen lapsen aika ja jääkö se viimeiseksi?
Entäs miten mieheni ja minun suhde, saammeko siihen vielä kipinää?
Ja miten asuntoasiamme lähtevät rullaamaan?
Kiitos!
mielelläni kuitenkin luen vastattujen kommentit. että tietää sitten tullako uudestaan joskus viihdyttämään itseään ja muita tänne ;-)
ap
Milloin näet minulle häät ja perheenlisäystä. Miltä tulevaisuus näyttää?