Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin arvoin naiset ! Voisitteko auttaa minua kriisissäni?

Vierailija
14.04.2023 |

Minulla on siis se ongelma, että tykkään olla ilman meikkiä ja olla luonnollinen. Pukeudun aika useasti urheilu trikoisiin ja muihin kivan tuntuisiin vaatteisiin. Tähän on osittain syy se , että minulla on koira jota pitää lenkittää, 3-4 kertaa päivässä ja olen suorastaan laiska vaihtamaan vaatteita monta kertaa päivässä. Mutta tykkään myös laittautua mutta koen aina silloin ihan järkyttävää huonoa omaatuntoa kun laittaudun nätiksi. En tiedä mistä tämä oikein johtuu koska hoidan aina kodin, laitan ruokaa,leikin lapsen kanssa,pesen pyykkiä. Mutta silti jatkuvasti syyllistän itseäni miksi teen näin? Tykkään itsestäni luonnollisena, se ei ole ongelma, olen hyväksynyt itseni tälläisenä. Mutta heti kun edes kosken meikkiin tai laitan hiuksia alkaa armoton syyllisyys miksi teen niin ? ja tyyliin tekee heti mieli mennä laittamaan hiukset normaaliksi ja pesemään meikit pois. Haluaisin laittautua nätiksi ilman mitään turhaa syyllisyyttä siitä mutta joka kerta törmään samaan ongelmaan joka kerta. Sitten jos olen kauppakeskuksessa vaikkapa ja siellä tulee joku kaunis nainen vastaan nätiksi laitettuna, niin alan heti miettimään miksi minä en voisi kanssa tehdä samaa? Ärsyttävä ongelma!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla