Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras asento?

nolottaakysyy
13.04.2023 |

Ei jestas kun nolottaa kysyä. Minä ja mieheni olemme kauan yrittäneet... Noh, sitä. En kehtaa nyt syvempään yksityiskohtaan mennä, mutta ei tyydyttänyt tavalla jolla haluaisin.

Jotain helppoa, tyydyttävää ja flirttistä.

(P.s. jos tunnet minut, niin et todellakaan tunne minua.)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mielestä varmaan ratsastus. Miehen homma on vaan pidätellä, ettei laukea ennen naista.

Vierailija
2/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ratsastaa miehen kullilla niin että lätinä käy. Lopulta mies laukeaa siemenensä sisään (et siis anna hänen luikauttaa kullia ulos ennen tätä) ja maksaa elatusmaksuja noin vuoden päästä.

Se on helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies käy kuumana, hallitsee homman ts. osaa rakastella koko vartalollaan lähetyssaarnaaja on ihan uskomaton. Hän ei tee pelkkää lantion liikettä vaan liukuu samalla voimakkaasti eteenpäin.

Vierailija
4/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mies käy kuumana, hallitsee homman ts. osaa rakastella koko vartalollaan lähetyssaarnaaja on ihan uskomaton. Hän ei tee pelkkää lantion liikettä vaan liukuu samalla voimakkaasti eteenpäin.

Toi on niin ihanaa kun mies ei liikuta pelkästään lantiota vaan liukuu ihan kokonaan mun päällä.

Vierailija
5/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin ihanaa kun mies ei liikuta pelkästään lantiota vaan liukuu ihan kokonaan mun päällä.

Oon teinistä asti rakastellut mun naista just noin. Kiihottaa myös mua tosi paljon, koska tyttö nauttii ja tulee ja sit se vahva tunne että oon täysin vallassa, käytän mun lihaksia ja oon suuteluetäisyydellä.

Vierailija
6/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 17cm menee vaan liian syvälle, jos karvat karvoja vasten liikutaan. Ei toimi meillä.

Vierailija
7/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa, jolloin mies voi todella hyvin hyväillä myös sitä klitorista hyvin helposti. Silloin orgasmi on järkyttävä, ja kalu saa moukarointia pillulihasten lypsäessä orgasmin kourissa. Ekstraa miehellekin.

Vierailija
8/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-asentoon sänkyyn sidottuna, jolloin mies voi käyttää sinua hyväkseen miten haluaa. Tässä asennossa saat alkuun useimmiten kielihoitoa, ym. hyväilyä alapäähäsi ja rintoihisi.

Vierailija
9/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikassa, jolloin mies voi todella hyvin hyväillä myös sitä klitorista hyvin helposti. Silloin orgasmi on järkyttävä, ja kalu saa moukarointia pillulihasten lypsäessä orgasmin kourissa. Ekstraa miehellekin.

Kunhan vaan voi itse makaa siinä ja annat miehen tehdä työt.

Vierailija
10/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan voi itse makaa siinä ja annat miehen tehdä työt.

On täällä katkeraa porukkaa. Ei ihme jos kukaan ei halua koskaan tehdä mitään kivaa sinulle.