Mitä nainen ajattelee, jos mies ilmestyy treffeille meikattuna?
Kommentit (17)
Luulisi että siitä on tullut nainen? Vai olisiko meikki miehisempi. Pitkät hiukset saavat jotkut näyttämään naiselta, jos on ylipitkä hiusmassa.
Näin kerran miehen, jolla oli puuteria. Meni suoraan tiettyyn kategoriaan.
Juoksuun, huuto, hätänumero!
Nyrkkiä pervolle.
Jos olisin itse vähemmän huoliteltu, niin ihmettelisin varmaan, että miten hänellä on niin tarkasti laitetut kulmakarvat yms ja sitten vasta hoksaisin, että hitsi, mieshän on meikannut. 80-luvulla lukiossa oli yksi tällainen namu-poika, jota jonkun aikaa ihmettelin. Samaan aikaan oli myös voimakkaasti meikattuja bändejä, kuten Dingo.
Periaatteessa hyväksyin jo silloin miesten meikkaamisen. Itse en jaksanut laittaa koko settiä, vaan vaihtelevasti jotain osaa itsestäni ja olin tyytyväinen, kun sain huomiota ilman laittautumistakin. Lempivaatteeni oli poikaystäväni käytetty ja hielle tuoksuva t-paita. Puin sen usein ylleni. Poikaystävä oli kyllä siisti ja kävi suihkussa usein, ajeli parran tai jätti ajelematta, antoi hiusten kasvaa tai kävi parturissa ja muilta osin siisti karvojaan. Hän ei kuitenkaan kysynyt, jos minäkin laittaisin esim. kiitoradan. Pitkistä hiuksistani tykkäsi ja vaaleat säärikarvanikaan, niitä ei koskaan kommentoinut.
Ei tarvitse itse meikata, koska muut todennäköisesti pitäisivät minua miehenä ja miestä naisena. Jos mies haluaa meikata, niin antaa meikata.
Riippuu miehen yleisestä habituksesta ja meikistä. Jos rock-henkinen habitus ja kajaalit silmissä, ei herätä kummempia tunteita suuntaan tai toiseen. Jos taas harmaa tylsä bisnespuku päällä ja pinkit glitteriluomet, herättää tyyli ihmetystä. En mä pakoon juoksisi silloinkaan, mutta täytyisi sulatella tyyliä.
No voi vi ddu kun teillä naisilla.....NATSEILLA on pakkomielle kokeilla meikkejä omaan mieheenne!
Huono asia, jos siitä ei ole kertonut etukäteen.
Olisi ekat ja vikat treffit yhtä aikaa mun kanssani. Ja tosi lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ekat ja vikat treffit yhtä aikaa mun kanssani. Ja tosi lyhyet.
Mistä moinen suvaitsemattomuus?
Ei kiitos ja sukkahousu heavy meni jo.
Jossain päin maailmaa täysin normaalia, halutaan näyttää huolitelluilta. Ei siistissä meikissä ole mitään paheksuttavaa.
Kerrankin jotain mielenkiintoista ja haluaisin tutustua lisää.
Ei mikään tylsä perusäijä
Mikäs siinä. On ne kaikki miehet tv:ssä ja elokuvissakin meikattuja eikä yhtään häiritse. Hyvä vaan jos on peitepuikolla piilottanut tummat silmänalusensa tai näppylän leuastaan. Jos taas on joku drag meikki naamalla, ei jatkoon.
Riippuu meikistä ja miehestä. Eri asia käyttää voidetta tasoittamaan ihoa ja piilottamaan pahimmat näppylät kuin glitteri huulipuna ja pitkät tekoripset.
Tranzu, ei jatkoon.