Tein erään valmispussi merkin italianpataa ja ihan kamalaa kuraa
Meillä lapset aina tykännyt italianpadasta ja joskus kiireisinä päivinä olen sitä tehnyt.
Olen aina suosinut tuttua merkkiä ja nyt kaupasta tarttui Jalo stajan tuote. Ihan kamalaa kuraa. Liisteriä ja ei ole pataa nähnytkään. Maistui oudolle ja lisäksi tosi voimakas haju.
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (13)
Laitoitko pakastimesta punalaputettua teollisuusjauhelihaa siihen?
Samalla merkillä muutkin tuotteet huonontuneet. Hernekeitot jää ostamatta koppakuoriaisten takia ja makkarat teurasjätettä
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään lapset sitä syö.
Jatkan: lapset ei syö minkään merkin pusseja.
Meillä lapset söi, ihme kyllä. Itse maistoin ja totesin, että en syö.
Ap
Meillä boikotoidaan Jalostajaa, Moilasta ja Snelmannia. Niitä ei tähän talouteen huonon laadun takia osteta.
Italianpata kannattaa aina tehdä itse alusta asti. Ei ole paljon hitaampaa mutta niin paljon parempaa tulee. Raketti-spagetti nopeuttaa prosessia. Pakastimesta herneitä joukkoon. Ei tarvitse pilkkoa kuin vähän paprikaa.
Italianpatahan on tosi monimutkainen tehdä ilman pussivalmisteita.
Sisältö lähinnä mausteita nykyään. Ei ole herneitä tai muutakaan tunnistettavaa... Ennen oli tosiaan parempaa
Söittekö siis aamupalaksi italianpataa?
https://yhteishyva.fi/reseptit/italianpata/recipe-868
VArtissa saa valmista oikeista aineksista!
Kaikkea pa*sskaa syötätte lapsillenne!
"Ainesosat: Pasta (60 %, durumvehnäjauho, vesi), mausteet (tomaatti, paprika, oregano, basilika, valkosipuli, sipuli), muunneltu maissitärkkelys, rasvajauhe (palmu RSPO SG), sokeri, porkkana, suola, hiivauute, herne, aromit ja uutteet (mustapippuri, tomaatti, paprika), rypsiöljy.17.6.2022"
No joo, toi "Italianpata" maksaa 2euroa, niin oikea italianpata 12euroa, mutta SILTI!
No.. ne italianpadan ym valmispussit oli kenen valmistajan tahansa, on aivan järkyttävää skeidaa. En tajua miten niitä kukaan pystyy syömään? Muistan joskus lapsena kun äiti kiireessä laittoi niitä meille ja jäi jo silloin syömättä.
On sama kokemus. Täyttä paskaa. Ostan eri merkkiä.