Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huudattaa lasta sänkyyn

Vierailija
11.04.2023 |

Mies nukuttaa vajaa vuoden ikäisen lapsen sänkyyn niin että vetäisee tätä hellästi nilkoista tai painaa patjalle jos lapsi yrittää nousta ylös. Hirveä huuto ja parku johon lapsi ehkä saattaa joskus nukahtaa. Muissakin tilanteissa joissa lapsi ei ns taivu isänsä tahtoon niin isä vaan jääräpäisesti tekee omalla tavallaan eikä koeta yhtään tunnustella lapsen tarvetta eikä varsinkaan ota minulta neuvoja vastaan koska minulta asiat onnistuu ilman itkua siksi että olen äiti ja se automaattisesti tarkoittaa että lapsi tykkää minun tavoista tehdä asiat. Tämä loukkaa minua koska olen nähnyt paljon vaivaa opetellakseni tuntemaan lastani ja tietämään miten hänet rauhoitetaan yms, ja nyt tämä älykääpiö olettaa että lapsi nyt vaan tykkää enemmän minusta ja on siksi vähemmän itkuinen kanssani. Ärsyttää, turhauttaa ja väsyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato isien pitää antaa olla isi omalla tavallaan.

Vierailija
2/4 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jaetun vanhemmuuden, niin hyväksyt, että isä tekee tavallaan. Tai sitten hoidat lapsesi itse, koska vain sinä osaat tehdä sen oikein.

Nukuttamistilanne ei ole taipumista kenenkään tahtoon, joten hus pois nauttimaan omasta ajasta, anna isän viettää 3-4 tuntia lasta nukuttamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko pakottaa isäksi?

Vierailija
4/4 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli omat tavat nukuttaa lapsi. Emme puuttuneet toistemme tyyliin. Toki pitkälle sama hellä tyyli. Itse olisin pitkään halunnut nukuttaa syliin. Järki voitti ja lopetin syliin nukuttamisen imettämisen loputtua. Lapsi oli melkein vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän