Tapailumies ei siedä musiikkia
Kommentit (6)
Minäkään en siedä musiikkia. En kuuntele musiikkia koska se ei herätä mitään tunteita tai fiiliksiä. Turhaa meteliä
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Siis ei mitään musiikkia vai vain surkeaa Suomi-iskelmää?
Riippuu vähän siitä mitä tuolla "ei siedä" tarkoitetaan. Mä en tykkää kuunnella mitään musiikkia. En oikeastaan ole koskaan tykännytkään, mut varsinkin nyt kun on pienet lapset niin elämässä tuntuu olevan enemmän ääntä kuin toivoisin. Eli elelen mielellään hiljaisuudessa jos voin valita. Kyllä mä silti musiikkia siedän enkä esimerkiksi hermostu kaupassa kun siellä soi taustalla joku luritus. Pidän tätä ihan normaalina. Jos alkaa raivota musiikin kuulemisesta ei ehkä ole kuitenkaan täysin tasapainoinen.
Kuinka vanha kyseessä. Itse olen mielestäni kuullut kaikki hyvät biisit niin monta kertaa että ei jaksa enää ja hyviä uusia ei enää tehdä. Joten en kuuntele juurikaan ainakaan oma-aloitteisesti mitään musikkia. Ja kyllä, on se menettänyt myös tarkoitustaan, ei se toimi enää niin kuin nuorempana. Joku vaan laulaa ja joku toinen soittaa, aika merkityksettömältä kuulostaa ja tuntuu. Joten en tiedä sitten onko huolestuttavaa.
Ei, kaikki ei vaan jaksa kuunnella tyhjänpäivästä meteliä.
Pitäisi