Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ozempic loppui 2kk sitten, olen yrittänyt selvitä

Vierailija
10.04.2023 |

mul on aina ollut suhde ruokaan huono, överit tai vajarit. piikin avulla laihduin 15kg. nyt on varmaan jotain tullut takaisin enkä ole lääkärissä käynyt hakemassa korvaavaa.

en ole koskaan osannut nauttia ruoasta, sitä opettelen nyt. mulle ei tule koskaan näläntunnetta, ei tullut ennen piikkiäkään. nyt kun se on tullut, säikähdin sitä hieman ja pelkäson, että syön liikaa. tänään musta tuntuu, että olen jo syönyt liikaa ja lihon jos syön vielä.

olen syönyt kaksi ruisleipää tuorejuustolla ja kurkulla, 2 riisikakkua kurkulla, lasi piimää, 2 kuppia kahvia, 2 kuppia teetä, spagettikastiketta n 300g (itsetehty)..

missä olisi hyvä runko sille mitä päivän aikana tulee syödä, että laihtuu. voisi toimia minulla.

Kommentit (2)

1/2 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Ozempicin saatavuusongelmien takia Rybelsukseen.

Yritän syödä lautasmallin mukaan viidesti päivässä.

Ja kasviksia, marjoja/hedelmiä vähintään 500g päivässä.

Vierailija
2/2 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-Puuro kirjoitti:

Vaihdoin Ozempicin saatavuusongelmien takia Rybelsukseen.

Yritän syödä lautasmallin mukaan viidesti päivässä.

Ja kasviksia, marjoja/hedelmiä vähintään 500g päivässä.

Kuulostaa hyvältä. Kun on laihtunut  paljon,  joutuu vielä lopun elämänsä aika niukalla energialla pärjäämään. Itse sovellan nyt aamupala 1 leipäpala jollain päällisellä, lounas esim. kanaa tai kalaa tai munaa, ja paljon juureksia,   ip kahvia ja voileipä. Klo 19 jotain pientä: marjoja kreikkalaisella jogurtilla tms.

Sen jälkeen en syö- vielä on 6 kiloa poistettavaa (alkuaan 30) ja hyvin hitaasti tuolla lähtee, onpahan sitten ehtinyt  oppia hyvät rutiinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi