Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, jolla on aikuinen lapsi, joka on narkomaani, rikollinen tms. Miten suhtaudut häneen?

Vierailija
09.04.2023 |

Oletteko yhteydessä, jos niin kuinka usein? Kumpi ottaa yhteyttä?
Miten selviät itse? Eli mitä ajattelet lapsestasi?
Oletko luovuttanut toivon hänen suhteensa? Miksi, tai miksi et?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysymys sillä narkkari ei ikinä olisi lapseni.

Vierailija
2/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irrottautunut rakkaudella. Vastaan puhelimeen ja tänne saa tulla selvin päin käymään. En rahoita käyttöä, en maksele velkoja, en vie edes ruokakassia.

Toivoa en ole luovuttanut, mutta hänen raitistumisensa ei ole minun toivomisteni varassa vaan Korkeemmas kärees kuin Mäkilän hevosen henki.

Käyn vertaistukiryhmässä ja olen saanut sieltä ystäviä. Se on auttanut jaksamaan ja elämään omaa elämääni, koska sille voin jotain. Lapseni elämälle en voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä on puolet sinun geenejäsi, niin kyllä hän on sinun lapsesi.

Vierailija
4/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä kun olet tuollainen iki-impi.

Naiivi on ummikon katse eikä voi ymmärtää muiden kokemaa koska oma kupla on niin surullisen pieni.

Vierailija
5/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen irrottautunut rakkaudella. Vastaan puhelimeen ja tänne saa tulla selvin päin käymään. En rahoita käyttöä, en maksele velkoja, en vie edes ruokakassia.

Toivoa en ole luovuttanut, mutta hänen raitistumisensa ei ole minun toivomisteni varassa vaan Korkeemmas kärees kuin Mäkilän hevosen henki.

Käyn vertaistukiryhmässä ja olen saanut sieltä ystäviä. Se on auttanut jaksamaan ja elämään omaa elämääni, koska sille voin jotain. Lapseni elämälle en voi mitään.

Oletko sinä häneen yhteydessä koskaan? Soitteletko, laitatko viestiä?

Vierailija
6/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rakastettu perheenjäsen. Otetaan mukaan ihan kaikkeen mihin voidaan ja on tehty selväksi että kun on valmis hakemaan oikeasti apua niin me kaikki ja + ollaan mukana ja tullaan ihan minne vain tarvitsee mukaan.

Vierailija
7/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä häneen yhteydessä koskaan? Soitteletko, laitatko viestiä?

En itse soita tai ota muutenkaan yhteyttä. Oli aika, jolloin soittelin perään ja ajelin ympäri kaupunkia etsimässä häntä. Onneksi ne ajat on takana. Syntymäpävänä onnittelen tekstiviestillä tms.

Vierailija
8/9 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on rakastettu perheenjäsen. Otetaan mukaan ihan kaikkeen mihin voidaan ja on tehty selväksi että kun on valmis hakemaan oikeasti apua niin me kaikki ja + ollaan mukana ja tullaan ihan minne vain tarvitsee mukaan.

Kumpi teistä pitää yhteyttä? Sinä vai hän?

Vierailija
9/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi