Hesarissa Soini antaa ymmärtää ettei perussuomalaisista ole hallitusvastuuseen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009509252.html
On se alfa. Sen sijaan että kehuisi itseään, pystyy lyttäämään oman luomuksensa kun sen aika on. Respect!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ymmärtää persujen muutaman prosentin nousun kannatuksessa. Kaikki Suomen hömelöt uskoi näitä "kun me ollaan päättämässä, niin bensan hinta, sähkön hinta ja ruuan hinta laskee", vaikka ne johtuu Ukrainan sodasta.
Sen kun näkisi, että persut lopettaa sodan. Kai ne voi mennä sodan jälkeen miinoja raivaamaan, muuhun niistä ei ole.
Ei johdu siitä. Syyllisiä ovat vihervassarit ja Sanna. Luojan kiitos, niistä päästiin tuhoamasta Suomea!
Kannattaa lukea muutakin kuin Suomen uutisia ja mv-lehteä. Tuo määrä tietämättömyyttä on yököttävää, kun ollaan kuitenkin Suomessa, missä ihmiset osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö on alfa vaikka aiemmin vihasitte kuin ruttoa?
Sarkasmi,onko tuttu sana.
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa että kuka. Timo Soini on siis joku vanha pamppu PS-puolueesta.
Voi luoja näitä teinipersuja. Ei tunneta edes oman puolueen juuria 🙄
Soini mahdollistaa Jussinkin saikuttelun. Ei kukaan noista öyhöistä olisi saanut muuten mitään puoluetta pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Niin perusti aikanaan persut.
Ketä kiinnostaa jonkun katkeran eilispäivän populistin sössötykset?
Vierailija kirjoitti:
T: Jere amispudokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Jere amispudokas
Persujen äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää, että persut tulevat laskemaan bensan ja yleisten elinkustannusten hintaa. Häntä harmittaa, kun ei itse pystynyt siihen.
Ai persut ratkaisee maailman energiakriisin? Vain persut voi olla noin höperöitä.
On ne vaan aika fiksuja 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää, että persut tulevat laskemaan bensan ja yleisten elinkustannusten hintaa. Häntä harmittaa, kun ei itse pystynyt siihen.
Ai persut ratkaisee maailman energiakriisin? Vain persut voi olla noin höperöitä.
On ne vaan aika fiksuja 😂😂
Kyllä sitten kun paskanpuhuminen voidaan konvertoida puhtaaksi energiaksi. Silloin ovat persut arvossaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön tuotanto Suomessa ei edelleenkään maksa yhtään enempää kuin ennenkään mutta silti asiakkailta kynitään rahat pois:
Katso MOT 13.03.2023 Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-63858263Ei se hallitus silti edellenkään noita hintoja päätä, persuloidit.
Kyllä se energian verotuksesta on päättänyt ihan kokoajan.
Pitkään on katkera tuo Soini. Menisi jo elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Joka puolueella on näitä helvetin päteviä epäonnistujia menneisyydestä.
Soini ei edelleenkään pysty hyväksymään sitä että joku muu sai Perussuomalaiset menestymään ja vieläpä paremmin kuin hän itse. Säälittävä tekele siniset kaatui omaan mahdottomuuteensa. Katkeran ukon ininää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön tuotanto Suomessa ei edelleenkään maksa yhtään enempää kuin ennenkään mutta silti asiakkailta kynitään rahat pois:
Katso MOT 13.03.2023 Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-63858263Ei se hallitus silti edellenkään noita hintoja päätä, persuloidit.
Eli samat persut mölisee, että Suomi velkaantui liikaa, ja samaan aikaan mölisevät, että valtion olisi pitänyt maksaa suomalaisten laskut?
Onkohan teillä kaikki ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Soini ei edelleenkään pysty hyväksymään sitä että joku muu sai Perussuomalaiset menestymään ja vieläpä paremmin kuin hän itse. Säälittävä tekele siniset kaatui omaan mahdottomuuteensa. Katkeran ukon ininää.
Nahkakuulaosasto kaappasi vallan nokan edestä ja nk. kova linja voitti. Kieltämättä Soinin linja olikin kovin epämääräinen eikä mistään saanut otetta. Nyt PS on selvästi rastistinen ja kaikenlaista liittoutuneisuutta vastustava populistinen puolue.
Kauas on Veikko Vennamon luomus siirtynyt juuriltaan.
No persut on protestipuolue. Toimii niin kauan hyvin kun ovat oppositiossa. Hallitusvastuussa taas ei voi vaan valittaa ja kritisoida kun onkin ihan itse vastuussa maan asioista. Sen takia persujen happi loppuu aina kun joutuvat oikeaan vastuunkantoon. Toivottavasti todella ovat mukana uudessa hallituksessa, ihan vaan muistutukseksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samat persut mölisee, että Suomi velkaantui liikaa, ja samaan aikaan mölisevät, että valtion olisi pitänyt maksaa suomalaisten laskut?
Onkohan teillä kaikki ihan kunnossa?
Kukaan ei pakottanut velkaantumaan liikaa.