Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa narsistisen naisen parisuhteessa?

Vierailija
09.04.2023 |

Itse mietin onkohan tämä nykyinen situationship nainen narsisti? Oli ensi alkuun (2vko sitten) todella ihana mulle, kehui minua maasta taivaaseen, antoi planeetan parhaimman suikkarin toisen deitin päätteeksi ja menin siitä tietysti ihan tillin tallin hänestä! No sitten kysyin myöhemmin että mitä me ollaan, niin muuttui silmänräpäyksessä persoona, rupesi puhumaan jotain "vapaasieluisuudesta" ja "eikö voida vaan olla mitä ollaan". Toinen asia on että oli eilen luonani ja sille tuli puhelu, jonka se otti vessassa (ei jostain syystä halunnut puhua niin että kuulisin selkeästi). Ja sen jälkeen tuli jo kritiikkiä jostain pikkujutuista + mun kavereista tyyliin "kuin usein sä oikein näet sitä sun X kaveria" ja sisustukseni olikin yhtäkkiä "liian snobi" (itse pitää omaa kämppäänsä sottaisena).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointi on yksi asia, vaikkakin joskus vaikeasti havaittavissa. Toinen se, että jokainen lause alkaa sanalla "minä" tai jollain sen variaatiolla. Toisaalta samaa voisi sanoa jokaisesta suomalaisesta naisesta.

Vierailija
2/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko narsisti tai bipolaari, tuon AP:n kuvailujen mukaan. Ja koettaa näemmä pyörittää usean miehen hareemia jotta saisi mahdollisimman monelta sitä palvontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki suomikanathan on joko piilonarskuja tai avoimia sellaisia. Ei tarvii tunnistaa kun tietää.

Vierailija
4/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee niskakarvat pystöön sellaisesta vuolaasta ylistelemisestä ja kehumisesta, muttei hyvässä mielessä. Kun on kokenut täyden sekopään joka tuollaista harrastanut, niin ei sitä osaa enää nähdä oikein muuna kuin manipulointina ja "koukuttamisena" jotta toinen voi sitten myöhemmin alkaa harrastamaan sitä omaa mind gameaan.

Vierailija
5/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen otsassaan on tatuointi "Bitch!",jos et näe sitä, niin hankkiudu ainakin aluksi M1 -lähetteellä sairaalahoitoon.

Vierailija
6/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että hän on nainen. Naisilla narsistiset luonteenpiirteet koetaan normaaleiksi.

Vierailija
7/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen otsassaan on tatuointi "Bitch!",jos et näe sitä, niin hankkiudu ainakin aluksi M1 -lähetteellä sairaalahoitoon.

Voi olla AP:lle vaikeaa irtaantua jos se nainen antaa sille planeetan parhaat suikkarit aina silloin tällöin, koukuttaa sen aina uudestaan villillä seksillä?